Otvorene prijave za „Kampanje sa svrhom” 2023
11.9.2023 11:19 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Prijave za prvi Festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji „Kampanje sa svrhom” otvorene su od 6. septembra 2023. godine. Pravo učešća na konkursu imaju sve kampanje koje su u proteklom periodu korisitile moć komunikacija za dobrobit deteta, pojedinca i društva i uticale na poboljšanje uslova života ljudi u Srbiji.
Na konkurs mogu da se prijave marketinške agencije, PR agencije, digitalne agencije, kompanije, korporacije, mala i srednja preduzeća, ali i nevladine organizacije, socijalna preduzeća, udruženja, fondacije i institucije, a, takođe, i mediji. Osnovni uslov za učešće jeste da je kampanja koja konkuriše za titulu „Kampanje sa svrhom” realizovana u Srbiji i da je namenjena dobrobiti ljudi u Srbiji.
Svi detalji konkursa u vidu Pravilnika mogu se naći na novom sajtu Festivala, na digitalnoj adresi https://kampanjesasvrhom.com/pravilnik/ .
Rok za prijavu kampanja je 20. oktobar, a svečano proglašenje dobitnika je tradicionalno zakazano za Međunarodni dan deteta, 20. novembar.
Najveća novina Festivala u odnosu na prve dve godine je u skladu sa narastajućim značajem ESG koncepta i porastom društveno odgovornog poslovanja, te neophodnošću uvažavanja Ciljeva održivog razvoja i održivosti uopšte.
Festival „Kampanje sa svrhom“ uvodi dve kategorije, i to: Eco (green) i Social (yellow). Prvi put u Srbiji „Kampanje sa svrhom” će proglasiti po tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Eco i Social kategorijama, koje će poneti titule „Kampanje sa svrhom Eco Grand Prix” i „Kampanje sa svrhom Social Grand Prix”
O tome ko će poneti titule odlučivaće i ove godine tim počasnih selektora, ocenjujući prijavljene kampanje po uzoru na najveće svetske advertajzing festivale.
Inicijator Festivala, „Udruženje građana „Žute Patalone“ spaja dobrobit deteta i pojedinca, a time i društva u celini sa održivim razvojem kao neraskidivo povezanim i najvažnijim društveno odgovornim zadatkom“, piše u zvaničnom saopštenju.
Pročitajte još:
„Kampanja koja ponese titulu ‘Kampanje sa svrhom’ koristi moć komunikacija da skrene pažnju javnosti na problem vezan za decu ili pojedinca, a, možda, i pomogne da se taj problem reši. To je ona kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji, kampanja koja je oglašavala dobrobit za sve. Festival je nastao prateći nit jedne rečenice dr Marije Montesori, reformatorke obrazovanja i borkinje za ženska i dečja prava: ‘Usmeravanje naših nastojanja za dobrobit čovečanstva znači prvenstveno da to radimo za dete’, a porastao je u jedinstven i prepoznatljiv poslovni događaj posvećen najboljem što advertajzing može da pruži – poboljšanju života ljudi i kreiranju dobrog”, podseća Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala.
Organizacija i podrška Festivalu ove godine pripada CSR agenciji „Kampanje sa svrhom”, koja dodatno radi na savetodavnom i edukativnom delu platforme – prolećnom izdanju Festivala „Warm up” i posebno kreiranim mozgaonicama za bolji svet. Radionice angažuju međunarodne eksperte koji uz pomoć jedinstvenih metodologija stvaraju efikasniju društveno odgovornu komunikaciju.
Maraja
17.10.2023 #1 AuthorTo je divna ideja