učestvovaće više stotina domaćih kompanija

PKS i Razvojna agencija Srbije vode ove godine firme na 19 svetskih sajmova

BiznisManifestacijePoslovanjeSrbija

14.1.2023 14:10 Autor: Redakcija Biznis.rs 6

PKS i Razvojna agencija Srbije vode ove godine firme na 19 svetskih sajmova PKS i Razvojna agencija Srbije vode ove godine firme na 19 svetskih sajmova
Privredna komora Srbije (PКS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) će ove godine više stotina domaćih kompanija odvesti na 19 najprestižnijih svetskih sajamskih smotri. U... PKS i Razvojna agencija Srbije vode ove godine firme na 19 svetskih sajmova

Privredna komora Srbije (PКS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) će ove godine više stotina domaćih kompanija odvesti na 19 najprestižnijih svetskih sajamskih smotri.

U ponudi su i tri nova sajma – vina, hrane i gejming industrije – u aprilu Vinitaly u Veroni, u junu Foodex Saudi u Rijadu i Gamescom u Кelnu, koji će se održati krajem avgusta, saopštila je PKS na svom sajtu.

Firme prehrambenog sektora spremaju izvoznu ponudu za četiri sajma u februaru: Prodexpo u Moskvi, Fruit Logistica u Berlinu, Biofach u Nirnbergu i Gulfood u Duabiju.

U martu je Nemačka domaćin Sajma vina i alkoholnih pića Prowein, Dizeldorf i Embedded World, Nirnberg, sajma integrisane elektronike, dok će u aprilu osim na Vinitaly, kompanije iz Srbije izlagati i na Hannover Messe, sajmu industrijske tehnologije.

U maju su Međunarodni sajam privrede u Mostaru i robnih marki PLMA u Amsterdamu.

Rukovodilac Centra za sajmove u PКS Jovanka Ćalina je rekla da je najviše interesovanja za sajmove iz prehrambene industrije i da je na tim manifestacijama najveći broj izlagača.

„Iako su u ponudi mnoge online platforme koje povezuju kompanije i omogućavaju promociju proizvoda, izvozno orijentisane kompanije su više nego ikada zainteresovane za direktno učešće na sajmovima i za priliku da dođu do novih tržišta, kupaca i poslovnih partnera“, istakla je ona.

Podsetila je da je u 2022. godini PКS u saradnji sa RAS-om realizovala učešće srpske privrede na 13 međunarodnih sajmova i jednu poslovnu misiju -„Novo izvozno tržište Jordana“ – u okviru koje je održano preko 60 B2B sastanaka sa privrednicima Jordana.

„Na ovim sajmovima učestvovale su 224 srpske kompanije, a imale su skoro 6.000 sastanaka. Potpisano je 48 ugovora, a očekivana vrednost izvoznih poslova je skoro 60 miliona evra“, rekla je Ćalina.

  • NATI29

    15.1.2023 #1 Author

    Svaka cast, nek je sto vise novih firmi.

    Odgovori

  • STRAHINJA

    15.1.2023 #2 Author

    Nadam se da imaju konkretanakcioni plan, treba konkretno i prakticno iskoristiti prilike

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    15.1.2023 #3 Author

    Videćemo koje firme…
    Samo da nije po „babi i stričevima“

    Odgovori

  • GOCA BG

    15.1.2023 #4 Author

    Odlicna mogucnost da se predstave nase firme svuda u svetu…

    Odgovori

  • Milovan94

    15.1.2023 #5 Author

    Odlična prilika za sve naše firme

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    15.1.2023 #6 Author

    Odlična prilika da se domaća preduzeća što bolje plasiraju i dobiji što više mogućnosti.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.