RTS raspisao tender od tri miliona dinara za analizu sadržaja svog sajta
30.1.2025 11:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 1



Radio-televizija Srbije raspisala je tender za ukupnu analizu sadržaja svog sajta, a za ovu namenu procenjeno je da će se potrošiti oko 3,1 milion dinara, bez PDV-a.
Kako je navedeno u dokumentaciji za tender, „RTS nabavlja uslugu koja će u realnom vremenu analizirati posete korisnika na portalu RTS-a i sugerisati urednicima da li nekoj temi treba više prostora ili pažnje, odnosno da li treba promeniti pristup ukoliko neka tema nema očekivani prijem“, piše poslovni portal eKapija.
“Na osnovu dosadašnjeg iskustva utvrdili smo da nam je neophodna analitika koja je nezavisna i primerenija od Google analitike”, navodi se u opštim podacima o predmetu nabavke.
Stoga, kako je dalje navedeno u opisu i specifikaciji predmeta javne nabavke, RTS nabavlja veb aplikaciju sa opcijama za praćenje performansi sadržaja u realnom vremenu.
Sistem treba da sadrži prikaze performansi svih tekstova objavljenih na sajtu, najmanje jedan dan unazad, a performanse (poseta i izvori posete) treba da se ažuriraju i prikazuju približno u realnom vremenu. Isti prikaz ili veb aplikacija treba da sadrži detaljne grafikone o poseti sadržajima kroz vreme, najkraće za jedan dan unazad, kao i grafikone koji prikazuju izvore poseta kroz vreme, takođe najkraće za jedan dan unazad.
Ova aplikacija treba da pruža i analizu podataka o posetama u realnom vremenu, kao i brojčani i grafički prikaz poseta sa najvažnijih društvenih mreža, kao što su Facebook i X.
Ove posete moraju da budu vidljive najmanje jedan dan unazad, a pored broja poseta sa društvenih mreža, analiza treba da sadrži i druge komponente, kao što su broj lajkova, šerova, klikova na tekstove. Takođe, potrebno je da bude prikazana i sentiment analiza sa društvene mreže Facebook, odnosno vrste reakcija publike na postove koji sadrže linkove ka tekstovima RTS-a na društvenoj mreži Facebook, koja je i glavni kanal distribucije sadržaja.
Pročitajte još:
Ekapija piše da je, prema tenderskoj dokumentaciji, predviđeno trajanje ugovora 12 meseci, a neophodno je da ovlašćeni korisnici imaju pristup serveru 24 sata svakoga dana tokom trajanja ugovora.
Rok za podnošenje ponuda ili prijava je 11. februar u 12 časova, a za tada je zakazano i otvaranje ponuda.
SANJA91
3.2.2025 #1 AuthorTreba dizajnirati i modelirati autentičan televizijski sadržaj koji će se prenositi na mlađe naraštaje.