Osnovni cilj izlagača povezivanje sa potencijalnim investitorima i izdavačima

Srbija po drugi put na svetskom gejming sajmu u Kelnu

BiznisManifestacijeSrbija

24.8.2024 12:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 6

Srbija po drugi put na svetskom gejming sajmu u Kelnu Srbija po drugi put na svetskom gejming sajmu u Kelnu
Srbija se po drugi put predstavlja na najvećem svetskom gejming sajmu Gamescom, koji se održava u Kelnu do 25. avgusta. U okviru vodeće biznis... Srbija po drugi put na svetskom gejming sajmu u Kelnu

Srbija se po drugi put predstavlja na najvećem svetskom gejming sajmu Gamescom, koji se održava u Kelnu do 25. avgusta.

U okviru vodeće biznis konferencije posvećene gejming industriji svoja dostignuća, u organizaciji Asocijacije industrije video igara Srbije (Serbian Games Association, SGA) i uz podršku Privredne komore Srbije globalnoj publici predstavljena je srpska gejming industrija, saopštila je PKS.

Po prvi put ove godine, Srbija je prisutna u čak dva dela sajma. Na štandu u biznis zoni predstavnici SGA i kompanije Allcorrect promovišu gejming ekosistem i servisnu stranu industrije. Na posebnom štandu, u najpopularnijem konzumerskom delu sajma, pet nezavisnih gejming timova predstavlja svoje igre, a to su Shosha Games, Tricoman Studios, Bohemian Pulp, Studio Bedem i OOX Limited.

U fokusu ovog predstavljanja je afirmacija vrhunskih domaćih talenata, originalnih igara koje nastaju u Srbiji, kao i kvalitetnih servisa koji mogu biti zanimljivi globalnim kompanijama.

„Privredna komora Srbije već drugu godinu zaredom podržava učešće srpskih gejm developera na najvećem svetskom sajmu, jer smo prepoznali značaj gejming industrije u okviru brzorastućeg IT sektora. Učešće na sajmu Gamescom omogući će novo umrežavanje i predstavljanje naših kompanija na svetskoj sceni. Potencijal srpske gejming industrije, koja je već vodeća u regionu, potvrđuje podatak da su 15 najvećih domaćih kompanija u ovoj oblasti prošle godine ostvarile prihod od 175 miliona evra, dok su video igre proizvedene u Srbiji u 2023. godini igrali više od 100 miliona ljudi širom sveta,“ izjavio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju PKS.

Osnovni cilj izlagača je povezivanje sa potencijalnim investitorima i izdavačima, kao i prikazivanje igara igračima koji mogu da ih probaju na licu mesta. Timovi u toku trajanja sajma imaju više desetina sastanaka, a štand posete na hiljade gejmera i gejmerki svakog dana.

„Nakon prvog dana, morali smo da postavimo tajmer na sto i da igračima trajanje sesije smanjimo na deset minuta. Neki su čekali u redu i više od pola sata da bi probali igre na našem štandu“, rekao je Nikola Šoškić, osnivač studija Shosha Games, navodi se na sajtu PKS.

Gamescom je u Kelnu prošle godine imao 300.000 posetilaca iz preko 110 zemalja, 1.200 izlagača iz 53 zemlje. Pored konferencija namenjenih gejming industriji „Gaming Developer Conference“u San Francisku i „Tokyo Game Show“ u Japanu, ovo je jedan od tri ključna globalna događaja za gejming industriju.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.