Vlasnik firme Pešterski Treset Production o poslovnoj viziji dugoj 35 godina

U firmi mora da postoji rad, red, kvalitet i vidljivi rezultat

Firme u fokusuSrbija

13.12.2023 16:51 Autor: Milica Vojtek 5

U firmi mora da postoji rad, red, kvalitet i vidljivi rezultat U firmi mora da postoji rad, red, kvalitet i vidljivi rezultat
Skoro punu deceniju firma Pešterski Treset Production d.o.o. posluje u sklopu grupacije Dallas Group, nadeleko poznate po proizvodnji i prodaji nameštaja. U okviru ove... U firmi mora da postoji rad, red, kvalitet i vidljivi rezultat

Skoro punu deceniju firma Pešterski Treset Production d.o.o. posluje u sklopu grupacije Dallas Group, nadeleko poznate po proizvodnji i prodaji nameštaja. U okviru ove grupacije uspešno posluju i sledeće firme: Dallas Nameštaj doo Tutin, Dallas Edition doo Tutin, kao i Dalas Namještaj doo Podgorica.

Predan rad, disciplina, poštovanje rokova isporuke, kao i zadovoljni kupci, učinili su da, prema rečima generalnog direktora grupacije Dallas Group, Džema Šahovića, sve firme beleže konstantan rast „veći od 20 odsto godišnje“. Trud da se klijentima i kupcima obezbedi osećaj udobnosti, pouzdanosti i trajnosti, kao i da se zadovolje njihovi visoki kriterijumi, pokazao se kao dobar recept za uspešno poslovanje. Cela grupacija je u proteklom periodu imala intenzivan tehnološki, ekonomski i investicioni rast i razvoj.

Godine za nama, obeležene pre svega ratom u Ukrajini uticale su na sve grane privrede, pa i na eksploataciju treseta, ali i prodaju nameštaja.

„Što se tiče treseta naše glavno tržište je u Srbiji i okolnim zemljama, i to uglavnom stabilno sa trendom rasta. Obzirom na poremećaje u snabdevanju repromaterijalom došlo je do poskupljenja svih repromaterijala, najviše goriva. Što se nameštaja tiče malo se smanjio izvoz, ali je bila pojačana domaća prodaja, što smo uradili kroz otvaranje dva nova salona za prodaju u TC Galerija i TC Fox u Beogradu. Dobrim predviđanjem kretanja na tržištu reagovali smo na vreme uvođenjem promena u proizvodnji kroz nove proizvode i u Tresetu i u nameštaju. Pokrenuli smo proizvodnju modernih i udobnih kreveta i dušeka, koje pravimo od najkvalitetnijih materijala. Povećali smo produktivnost nabavljanjem nove i savremene opreme u svim firmama, i u proizvodnji nameštaja i u preradi treseta i proizvodnji supstrata“, kaže Šahović.

On dodaje da je rat u Ukrajini uticao na poremećaj lanca snabdevanja repromaterijalima kao što su sunđer, štofovi, koža, razne vrste mehanizama…

Godina na izmaku je, prema rečima našeg sagovornika, godina u kojoj se „beleži rast oko 10-15 odsto“, iako je bilo ograničavajućih faktora poput poskupljenja komercijalnih kredita i lizinga, odlazak radno sposobnog stanovništva u inostranstvo, što je prouzrokovalo otežan pronalazak novih radnika.

„Što se tiče pozitivnih faktora, napomenućemo da smo pokrenuli uvođenje Kaizen sistema u proizvodnji nameštaja i treseta, koji predstavlja jedan od najboljih sistema za unapređenje proizvodnje u svetu, zatim digitalizaciju svih firmi, angažovanje spoljnih konsultanata u vezi profesionalizacije rada firme“, ističe Šahović.

Govoreći o budućnosti, on ističe da su im planovi optimistični, kao i da vizija koju ima pokreće Dallas Group već punih 35 godina. Šahović ističe i da uspeh ne bi bio moguć bez njegove uže porodice, kao i „ključnih ljudi koji se maksimalno trude za napredak svih firmi u grupaciji“.

„U vezi treseta planiramo nabavku novih mašina – savremenije pakirnice i opreme za preradu i proizvodnju supstrata, kao i digitalizaciju proizvodnih procesa. Što se tiče nameštaja, u planu nam je izgradnja distributivno-logističkog centra u Beogradu za nameštaj i treset, zatim izgradnja novog izložbeno-prodajnog prostora u Novom Pazaru. Dugoročni ciljevi su nam da firme postanu lideri u svojoj oblasti poslovanja, širenje na nova tržišta, izgradnja izložbeno prodajnog salona u Beogradu i razvoj novih proizvoda. Lično verujem da su veliki izazovi pred nama i da najbolje tek dolazi“, ističe naš sagovornik.

Govoreći o konkurenciji, on ističe da je stav koji gaje u svojim firmama taj da „je dobro imati zdravu konkurenciju, jer konkurencija postavlja standarde od kojih moraš da budeš bolji i uspešniji da bi opstao na tržištu“

S obzirom na uspeh koji ostvaruje decenijama, za kraj razgovora našeg sagovornika pitamo kako opstati na tržištu.

„Ključ uspeha je znanje, veština upravljanja kompanijom i posvećenost za ostvarivanje rezultata. U firmi mora da postoji rad, red, kvalitet i vidljivi rezultat. Posao mora da se voli i da se radi sa puno ljubavi da bi se postigao uspeh“, zaključuje Šahović.

  • SUNCE

    13.12.2023 #1 Author

    Divim se svakoj uspešnoj firmi koja opstane 25 godina i za sve to vreme odrvari razvoj i uspešno poslovanje.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    13.12.2023 #2 Author

    Svaka cadt za ovu girmu i vlasnika koji moze da bude pravi primer u Srbiji kako se uspesno vodi firma decenijama!

    Odgovori

  • Dux011

    13.12.2023 #3 Author

    Pa normalno…

    Odgovori

  • MAJA

    17.12.2023 #4 Author

    Veliki uspeh je toliko godina biti stabilan u ovako teškim vremenima

    Odgovori

  • Maky

    14.1.2024 #5 Author

    Tako je jos i kada su zadovoljni radnici onda je uspeh zagarantovan

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...