Zeleni izvori energije su budućnost
29.12.2023 10:31 Autor: Mirjana Vasić Adžić 4
Kompanija Pan-Ledi prisutna je na tržištu energenata skoro trideset godina. Osnovna delatnost ovog preduzeća od 2005. godine je trgovina komprimovanim prirodnim gasom. Odlične rezultate koje beleže duguju slozi i zajedništvu među zaposlenima i što svi, uključujući i vlasnika, rade kao jedno. Za Biznis.rs razgovarali smo sa Dejanom Paserom, menadžerom u firmi Pan-Ledi koji nas je bliže uputio u poslovanje i delatnost ovog preduzeća.
„Gazda se prvo bavio maloprodajom nafte i benzina. Imao je benzinsku pumpu i rešio je da uvedemo KPG (komprimovani prirodni gas) kao gorivo za automobile. Tako je sve krenulo. Shvatili smo da to može da bude i za krajnjeg potrošača u njegovoj proizvodnji. Prvo jedan kupac, drugi, peti, stoti i sada je to naša osnovna delatnost”, objašnjava Darko Paser.
Kompanija Pan-Ledi se nije na ovome zaustavila. Otišli su još korak napred i uveli TPG (tečni prirodni gas).
„Imamo i pumpu za TPG u Novoj Pazovi, gde smo postavili i elektropunjače za automobile, takođe i u Pančevu i u Brestovcu kod Leskovca. Ubuduće mislimo na vodonik, instalirali smo i solarne panele da proizvodimo struju”, otkriva Paser i konstatuje da su okrenuti i zelenim energijama jer shvataju da je to budućnost.
Delatnost koju obavljaju zahteva poštovanje zakonske regulative i niza pravilnika koji bliže određuju odredbe odgovarajućih zakona. Takođe, bave se uslužnim transportom robe u unutrašnjem saobraćaju i poseduju veliko iskustvo u distribuciji robe do krajnjih korisnika.
„Gas preuzimamo iz Srbijagasa, komprimujemo ga kompresorima u pokretna skladišta, zatim skladišta vozimo do krajnjih kupaca, koji ga koriste kao energent u proizvodnji. Naši kupci su Beogradske toplane, zatim toplane u Pirotu, Valjevu, Boru, a od većih kupaca imamo Grand kafu, Gorenje i druge. Posedujemo i servisnu službu koja radi non-stop”, ističe Paser.
Prema rečima našeg sagovornika, kompanija Pan-Ledi nije osetila posledice pandemije i rata u Ukrajini. Iako je njihovo poslovanje u vezi sa energentima, smatra da je delatnost koju obavljaju specifična i zato iz godinu u godinu poslovanje samo raste. Takođe, pronalazak kupaca ne predstavlja im problem.
„Kupci dođu do nas. Tamo gde nema gasovoda, tamo mi nastupamo”, kaže Paser.
Pročitajte još:
U vreme kada se većina poslodavaca žali da je u zemlji prisutan opšti deficit radne snage, Paser kaže da osim što je veća fluktuacija vozača, sa drugim kadrovima nemaju problem. Smatra da su dobre plate, uslovi rada, kao i sloga i osećaj zajedništva razlozi zašto ljudi ostaju.
Za kraj Paser otkriva šta je po njegovom mišljenju ono što je firmu Pan-Ledi izdvojilo na tržištu, pored pametnog izbora delatnosti.
„Naša formula formula je što svi izgaramo za firmu, svi radnici i gazda zajedno sa nama”, kaže za kraj Paser.
U nastavku pogledajte rangiranje 20 najuspešnijih domaćih preduzeća u delatnosti nespecijalizovane prodaje na veliko, prema podacima bonitetne kuće CompanyWall:
HANA
1.1.2024 #1 AuthorSvaka čast…👏👏👏
mile
4.1.2024 #2 AuthorBravo ljudii….😇
Brana
9.1.2024 #3 AuthorSve pohvale
JEKSICA25
27.1.2024 #4 AuthorBravooo