Citi Assist pretražuje interne politike i procedure banke

Citigroup uvodi alate za veštačku inteligenciju za zaposlene u osam zemalja

SvetU fokusu

5.12.2024 08:55 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Citigroup uvodi alate za veštačku inteligenciju za zaposlene u osam zemalja Citigroup uvodi alate za veštačku inteligenciju za zaposlene u osam zemalja
Citigroup je počeo da uvodi nove alate veštačke inteligencije koje će koristiti zaposleni u osam zemalja, rekli su viši rukovodioci. Oko 140.000 zaposlenih imaće... Citigroup uvodi alate za veštačku inteligenciju za zaposlene u osam zemalja

Citigroup je počeo da uvodi nove alate veštačke inteligencije koje će koristiti zaposleni u osam zemalja, rekli su viši rukovodioci.

Oko 140.000 zaposlenih imaće pristup alatima. U dopisu osoblju koji je poslat, Tim Rajan (Tim Ryan), šef odeljenja za tehnologiju i poslovnu obuku, objasnio je kako svaki od njih funkcioniše, piše SEEbiz.

Citi Assist pretražuje interne politike i procedure banke.

„To je kao da imate super pametnog saradnika na dohvat ruke koji će vam pomoći da upravljate često korišćenim politikama i procedurama u oblasti ljudskih resursa, rizika, usklađenosti i finansija“, rekao je Rajan u memorandumu.

Druga alatka, Citi Stylus, može sumirati, upoređivati ili pretraživati više dokumenata u isto vreme. Počevši od ovog meseca, oba alata će biti dostupna zaposlenima u SAD, Kanadi, Mađarskoj, Indiji, Irskoj, Poljskoj, Singapuru i Velikoj Britaniji. Postepeno će se širiti i na druga tržišta.

Velike banke koriste AI alate na ciljanije načine. Morgan Stanley ima chatbot koji pomaže finansijskim savetnicima da komuniciraju sa klijentima, a virtuelna pomoćnica Bank of America Erica se fokusira na svakodnevne transakcije sa fizičkim licima.

Rajan je u video-intervjuu za Reuters rekao da će Citi pregledati način na koji zaposleni stupaju u interakciju sa alatima kako bi razvili nove upotrebe za njih, ali osoblje, takođe, može da da predloge.

„Ovi alati će pomoći da se pojednostavi rad i poveća produktivnost“, dodao je on.

Rajan, bivši generalni direktor PwC-a, pridružio se kompaniji Citigroup ranije ove godine i od septembra je odgovoran za rešavanje dugotrajnih problema upravljanja podacima banke zajedno sa glavnim operativnim direktorom Anandom Selvom.

Glavni tehnološki službenik Dejvid Grifits (David Griffiths) rekao je u intervjuu da su inicijative za veštačku inteligenciju „odvojene“ od posla koji se obavlja na poboljšanju kvaliteta podataka i infrastrukture banke kako bi se uskladili sa nalogom o saglasnosti regulatora.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.