Formula 1 i gigant u industriji luksuza LVMH sklopili partnerstvo
3.10.2024 09:37 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Formula 1 u vlasništvu Liberty Medije i luksuzni div LVMH ulaze u desetogodišnje partnerstvo, navodi se u zajedničkom saopštenju za medije. Partnerstvo će službeno započeti na početku sledeće F1 sezone i uključivaće „gostoljubivost, aktivacije po narudžbi, ograničena izdanja i izvanredan sadržaj“, prenosi Seebiz.
Službeni dogovor neće biti prvi put da LVMH i F1 sarađuju, F1 je sarađivao s jednim od brendova LVMH-a tokom prošlogodišnje Velike nagrade Las Vegasa i tim je bio uspešan, prema rečima predsednika i izvršnog direktora Liberty Media Greg Mafeja (Greg Maffei).
„Prilika za povećanje naših komercijalnih aranžmana simbol je vizije koju imamo za Formulu 1 dok posao nastavlja razvijati svoju platformu“, rekao je on u saopštenju. „Veselimo se saradnji s Bernardom i Frédéricom Arnaultom u godinama koje dolaze“, dodao je.
LVMH poseduje brendove kao što su Louis Vuitton, Moet Hennessy i TAG Heuer, koji će biti uključeni u partnerstvo.
“I u našim radionicama i na stazama širom sveta, ova neprestana potraga za probijanjem granica nadahnjuje našu viziju, a to je značenje koje želimo uneti u ovo veliko i jedinstveno partnerstvo između Formule 1 i naše Grupe,” rekao je LVMH predsednik grupe i izvršni direktor Bernard Arnault u saopštenju.
Više informacija o partnerstvu trebalo bi da stigne 2025. godine, dok u saopštenju nisu navedeni finansijski detalji.
Pročitajte još:
Liberty Media kupila je F1 2017. godine i podstakla je rast takmičenja poslednjih godina.
Netflix je objavio seriju iza kulisa „Formula 1: Vozi za preživljavanje“ 2019. koja je pomogla da se F1 iz nišnog sporta pomeri među masovniju publiku jer su gledaoci postali obožavaoci nakon što su videli osobenosti pojedinih vozača. Sport je takođe dobio vetar u leđa od društvenih medija i kreatora sadržaja, dajući ljudima više načina da postanu obožavaoci.
VALE
10.11.2024 #1 AuthorVrlo skup sport