Instagram lansira Threads
4.7.2023 11:35 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
Instagram pokreće aplikaciju Threads za koju se očekuje da će biti rival društvenoj mreži Twitter. Prema listi na aplikaciji App Store kompanije Apple očekuje se da aplikacija Threads bude lansirana u četvrtak, 6. jula.
Aplikacija Threads funkcionisaće slično kao i Twitter, sa tekstovima zasnovanim na postovima koji se mogu lajkovati, komentarisati i deliti, sudeći po onome što se trenutno može videti u aplikaciji App Store. Ljudi će moći da prate naloge koje prate na društvenoj mreži Instagram i da zadrže isto korisničko ime. Instagram, u vlasništvu kompanije Meta odbio je da komentariše navode.
Lansiranjem ove aplikacije Meta nastoji da iskoristi probleme koje Twitter ima otkako je u vlasništvu Ilona Maska (Elon Musk), prenosi Bloomberg.
Ono što je razbesnelo korisnike društvene mreže Twitter i nateralo ih da traže alternativne platforme je politika moderiranja sadržaja na platformi Twitter koja je sve labavija i dopušta neprikladan sadržaj, kao i zahtev da se mesečna pretplata označi kao autentičan nalog. Postoji problem i kada je u pitanju pouzdanost sajta. U prilog tome govori činjenica da je Twitter počeo da privremeno ograničava broj postova koje korisnici mogu da vide.
Rivali platforme Twitter, kao što su Mastodon i Bluesky, još su u nastajanju i još nisu izgradili svoje mreže da bi bile održive alternative. Sa druge strane, Instagram već mesecima prezentuje svoju buduću aplikaciju sa raznim poznatim i uticajnim ličnostima i tako prirpema javnost za dolazak aplikacije Threads.
Aplikacija je dostupna u pretprodaji, a prema aplikaciji App Store, Threads je opisan kao mesto „gde se zajednice okupljaju da razgovaraju o svemu, od tema do kojih vam je stalo danas, do onoga što će biti u trendu sutra“.
Pročitajte još:
Meta ima dugu istoriju pozajmljivanja ideja od konkurenata, ali to nije uvek bilo uspešno. Ipak, kada nešto što se kopira uspe, rezultati su brzo vidljivi. Funkcija za postove koji nestaju nakon 24 sata, nazvana „stories“, kopirana je iz aplikacije Snapchat 2016. godine. Sada, daleko više ljudi koristi taj format u Meta aplikacijama nego Snapchat. Kompanija Meta je nedavno napravila kratak video-proizvod sličan TikToku, nazvan „reels“.
Rukovodioci kompanije rekli su da kratak video „reels“ podstiče vidljivost na društvenoj mreži, pa se tako povećava i zarada na mrežama Instagram i Facebook što je neverovatno podstaklo korišćenje ovog video-formata.
Više od tri milijarde ljudi koristilo je dnevno najmanje jednu od Metinih aplikacija Facebook, Instagram ili WhatsApp u prvom kvartalu 2023. godine, izvestila je kompanija u aprilu.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.