Saradnja dva brenda počinje pred kraj sezone 2025.

KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1

AutomobiliLifestyleSvet

13.11.2024 16:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1 KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1
Kompanija Nestlé i Formula 1 najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno... KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1

Kompanija Nestlé i Formula 1 najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno partnerstvo kompanije Nestlé, koja stoji iza KitKat-a, jednog od omiljenih brendova čokolade u svetu.

Donoseći svoju kultnu poruku „Napravi pauzu, uzmi KitKat“ u svet velikih brzina Formule 1, poznati brend će se zalagati za važnost odvajanja trenutaka za predah. Ovo partnerstvo na inovativan način ujedinjuje dve velike globalne baze fanova, spajajući uzbuđenje motosporta sa prepoznatljivim smislom za humor KitKat-a i tradicijom „deljenja pauza“, navodi se u saopštenju.

„Čak je i najbržim sportistima potrebna pauza! KitKat i Formula 1 sklopili su novo partnerstvo, čime KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1. Naš ambiciozni pobednički plan ispunjen je brzinom munje, a uskoro stiže još zanimljivih vesti”, rekla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorskih proizvoda za Nestlé Bugarsku, Rumuniju i Adrijatik regiju.

Saradnja dva brenda će zvanično početi pred kraj sezone 2025. čime će biti obeležena 90 godina KitKat-a, kao i 75. rođendan Formule 1, da bi se dalje nastavila kroz brojne aktivnosti širom sveta u 2026. godini.

Ljubitelje Formule 1 očekuju raznovrsne aktivacije, promotivne nagrade, vrhunske „fan zone“, interaktivna iskustva na odabranim Grands Prix trkama, brendirana staza, kao i vedar rasterećujući sadržaj.

„Formula 1 je globalni fenomen sa brzo rastućom, raznolikom bazom fanova, posebno među mlađom publikom“, rekao je Bernar Munije, rukovodilac strateških poslovnih jedinica i marketinga i prodaje u kompaniji Nestlé.

  • SUNCE

    13.11.2024 #1 Author

    Dobra i originalna ideja da vozaci formule 1 reklamiraju cokoladice.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.