Proizvođač pametnih telefona prestaje da se reklamira na društvenoj mreži Twitter

Mask: Apple se plaši slobode govora

Hi-techLifestyleSvet

29.11.2022 09:42 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Mask: Apple se plaši slobode govora Mask: Apple se plaši slobode govora
Ilon Mask (Elon Musk) je optužio kompaniju Apple da preti da isključi Twitter iz svoje prodavnice aplikacija. Kako navodi, proizvođač iPhone telefona prestao je... Mask: Apple se plaši slobode govora

Ilon Mask (Elon Musk) je optužio kompaniju Apple da preti da isključi Twitter iz svoje prodavnice aplikacija. Kako navodi, proizvođač iPhone telefona prestao je da se reklamira na ovoj društvenoj platforimi jer se “plaši sloboda govora”.

U nizu tvitova koje je objavio početkom nedelje, generalni direktor kompanije Twitter naveo je da se Apple više ne reklamira na ovoj društvenoj mreži, insinuirajući da je razlog tome težnja proizvođača pametnih telefona da cenzuriše sadržaj na internetu, piše Reuters.

“Apple je gotovo prestao da se oglašava na Twitter-u. Da li oni mrze slobodu govora u Americi”, napisao je Mask.

Kasnije u toku dana dodao je i da Apple razmatra mogućnost da ukloni Twitter iz svoje prodavnice aplikacija, ne dajući nikakve dokaze koji to potvrđuju.

U jednom tvitu je čak tagovao generalnog direktora kompanije Apple Tima Kuka (Tim Cook), pitajući ga: “Šta se ovde dešava?”

Iako iz proizvođača mobilnih uređaja nije saopšteno ništa u vezi sa Maskovim objavama, potezi poput uklanjanja aplikacija iz prodavnice Apple-u nisu strani. Ova kompanija je još ranije uvela pravila koja su dovela do uklanjanja aplikacija Gab i Parler, koje su popularne među američkim konzervativcima, iz App Store-a.  

Aplikacija Parler se 2021. godine, nakon ažuriranja sadržaja i procesa moderacije, ponovo našla u prodavnici.

Mask je potvrdio da Apple preti da će ukloniti Twitter iz prodavnice ukoliko se ne ispune zahtevi kompanije u vezi sa moderacijom sadržaja. 

Apple je između 10. i 16. novembra na reklamiranje na društvenoj platformi potrošio 131.600 dolara, što je pad u odnosu na period između 10. i 16. oktobra, kada je ova kompanija u iste svrhe izdvojila 220.800 dolara, navode iz firme za prikupljanje podataka o oglašavanju Pathmatics.

Mask, samoproklamovani “apsolutista slobode govora”, ranije ovog meseca je izjavio da je Twitter zabeležio veliki pad prihoda i okrivio aktiviste jer su previše pritiskali oglašivače. Oglašavanje čini oko 90 odsto zarade ove društvene mreže. 

  • TATJANA

    30.11.2022 #1 Author

    Moze ga pozivati i okarakterisati kako god hoće, ali činjenica je da imaju pravo na to, a o razlozima se za sad moze nagadjati

    Odgovori

  • Tina

    30.11.2022 #2 Author

    Njihova je odluka I imaju pravo na to

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...