Vrednost kompanije 56 odsto manja

Modna kompanija Burberry ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100

BerzaSvet

6.9.2024 09:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Modna kompanija Burberry ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100 Modna kompanija Burberry ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100
Britanska modna firma Burberry je nakon 15 godina ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100 koji prati 100 najvrednijih kompanija na Londonskoj berzi, a... Modna kompanija Burberry ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100

Britanska modna firma Burberry je nakon 15 godina ispala iz elitnog berzanskog indeksa FTSE 100 koji prati 100 najvrednijih kompanija na Londonskoj berzi, a ova odluka će biti primenjena u ponedeljak 23. septembra na početku trgovanja.

Kako se navodi u saopštenju Grupacije Londonske berze akcija (LSEG), Burberry će nakon kvartalne revizije rezultata poslovanja pasti u niži rang FTSE 250, dok će njegovo mesto u FTSE 100 zauzeti osiguravajuća kompanija Hiscox, piše Euronews.

Vrednost kompanije Burberry je sada procenjena na 2,64 milijarde evra, što je za 56 odsto manje nego krajem prošle godine nakon dugog niza razočaravajućih rezulatata prodaje i profita.

Prihodi kompanije Burberry za kvartal koji se završio 29. juna su pali za 22 odsto međugodišnje na 458 miliona funti, odnosno na približno 544,7 miliona evra.

Firma je objavila da je obustavila isplatu dividende i upozorila da bi u prvoj polovini fiskalne godine mogla da zabeleži operativni gubitak, dok će operativni profit za celu fiskalnu 2025. verovatno biti ispod očekivanja.

Burberry je pokušao da se nametne na tržištu vrhunskih luksuznih brendova, ali taj plan nije uspeo i očekuje se da će kompanija sada ciljati na manje bogate potrošače, preneo je portal BoF.

Prihodi kompanije Burberry za kvartal koji se završio 29. juna su pali za 22 odsto međugodišnje na 458 miliona funti, odnosno na približno 544,7 miliona evra.

Firma je objavila da je obustavila isplatu dividende i upozorila da bi u prvoj polovini fiskalne godine mogla da zabeleži operativni gubitak, dok će operativni profit za celu fiskalnu 2025. verovatno biti ispod očekivanja.

Burberry je pokušao da se nametne na tržištu vrhunskih luksuznih brendova, ali taj plan nije uspeo i očekuje se da će kompanija sada ciljati na manje bogate potrošače, preneo je portal BoF.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.