Tedeski prebacio sve deonice koje ima u Atlantic Grupi na svoju novu kompaniju Myberg
3.8.2022 09:25 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
Emil Tedeski (Emil Tedeschi) se odlučio za jednu važnu promenu u upravljanju svojom imovinom. Naime, krajem juna je prebacio sve deonice koje ima u Atlantic Grupi na svoju novu kompaniju pod nazivom Myberg, o čemu je obaveštena Zagrebačka berza.
Kad je Jutarnji list postavio upit u sedištu Atlantica zašto je to učinio te kako će se ta činjenica reflektovati na kompaniju stigao je prilično kratak odgovor:
„Osnivanje društva Myberg ima za cilj optimizaciju upravljanja osobnim portfeljom Emila Tedeskog, koji je širi od vlasničke participacije u Atlantic Grupi. Prenos njegovih deonica na Myberg nema uticaja na Atlantic Grupu.“
Tedeski, koji je predsednik Uprave Atlantica, inače drži 50,2 odsto udela u ovoj kompaniji.
Prema dostupnim podacima, Atlantic Grupa je tokom prvih šest meseci 2022. godine zabeležila prihod od prodaje u iznosu od 399,1 miliona evra, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 11 odsto. Pod uticajem značajnih poskupljenja u ukupnom spektru poslovnih aktivnosti, dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 13,6 odsto u odnosu na prvo polugodište 2021. i iznosi 44,6 miliona evra, dok je neto dobit smanjena za 23,1 odsto i iznosi 22,3 miliona evra.
“Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2022. godine nastavlja da ostvaruje značajan rast prihoda uprkos svim izazovima s kojima se suočavamo. Deo povećanja prihoda je i rezultat rasta prodajnih cena, čime smo ipak samo delimično kompenzovali negativne uticaje značajnih poskupljenja ključnih sirovina, materijala za pakovanje, energenata i usluga, a što je, kao što smo i najavili, uticalo na pad profitabilnosti. Uprkos složenoj ekonomskoj situaciji, i u drugoj polovini 2022. godine očekujemo nesmetani nastavak proizvodnje i kontinuiranog snabdevanja naših kupaca i potrošača, ali i nastavak snažnih inflatornih pritisaka”, istakao je predsednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeski.
Pročitajte još:
Najveći rast od 23,1 odsto ostvario je vodeći brend Cedevita, a slede brendovi kafe Barcaffe i Grand kafa sa rastom od 15,3 odsto. Izuzetan rast od 15,1 odsto ostvario je i lanac apoteka Farmacia, a dvocifrenom stopom od 10,6 odsto može se pohvaliti i brend Argeta. Među tržištima prednjače BiH s rastom od 16,2 odsto, Srbija s rastom od 14,9 odsto i Hrvatska s rastom od 11,8 odsto.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.