Kompanija Game Stop privukla pažnju najmlađih ulagača

Tinejdžeri masovno uče o trgovini akcijama

BerzaBiznisInvesticijeNovacSvetVesti

3.6.2021 08:26 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Tinejdžeri masovno uče o trgovini akcijama Tinejdžeri masovno uče o trgovini akcijama
Po istraživanju koje je sproveo Vels Fargo (Wells Fargo), zbog prošlogodišnjeg slučaja firme GameStop koja je privukla ogromnu pažnju investitora širom sveta, trgovina akcijama... Tinejdžeri masovno uče o trgovini akcijama

Po istraživanju koje je sproveo Vels Fargo (Wells Fargo), zbog prošlogodišnjeg slučaja firme GameStop koja je privukla ogromnu pažnju investitora širom sveta, trgovina akcijama počela je da zanima i tinejdžere.

Trećina tinejdžera je izjavila da uči o finansijama sa interneta i preko društvenih mreža, po istraživanju koje je sprovedeno među tinejdžerima u SAD starosti između 13 i 17 godina i njihovim roditeljima.

Više od polovine tinejdžera je reklo da ih je zainteresovalo investiranje zbog slučaja kompanije GameStop čije su akcije skočile zbog popularnosti među članovima investitorskih foruma, prenosi N1 pozivajući se na Reuters.

Ovo istraživanje se zasniva na projektu Fideliti Investmensa (Fidelity Investments) koji je pokrenuo upotrebu brokerskog računa bez provizije u vidu mobilne aplikacije, koji će koristiti tinejdžeri između 13 i 17 godina, a sve ovo u cilju privlačenja nove generacije investitora.

Istraživanje sprovedeno među 318 tinejdžera i 304 njihovih roditelja, obavljeno između 20. aprila i trećeg maja, pokazalo je da dok 57 odsto njih kaže da o finansijama uči od svojih roditelja, 47 odsto o tome uči u školi, 35 procenata njih navodi društvene mreže kao platformu preko koje uče, a 34 odsto tinejdžera za učenje koristi veb sajtove.

Roditelji su imali drugačiji stav i samo 12 odsto njih je izjavilo da njihova deca koriste društvene mreže za finansijsku edukaciju.

Čak 45 odsto tinejdžera je izjavilo da ih je situacija sa skokom akcija firme GameStop zainteresovala za investiranje od kojih 53 odsto dečaka i 40 procenta devojčica.

Što se tiče kriptovaluta, čak 50 odsto roditelja je izjavilo da njihova deca znaju mnogo više o tome od njih. Međutim, dok 58 procenata dečaka kaže da zna više o kriptovalutama od roditelja, samo 33 odsto devojčica je imalo ovakav odgovor.

Samo sedamnaest odsto roditelja je izjavilo da bi otvorili starateljske račune i investirali u ime svoje dece.

Oko 13 odsto je podstaklo svoju decu da se bave igrom simulacije berze. Međutim, samo 20 procenta tinejdžera kaže da njihovi roditelji učestvuju sa njima u ovim aktivnostima.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...