Japanska kompanija ukida rad na daljinu u Americi

Toyota zahteva povratak zaposlenih u kancelarije od ponedeljka do četvrtka

SvetVesti

14.1.2025 09:41 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Toyota zahteva povratak zaposlenih u kancelarije od ponedeljka do četvrtka Toyota zahteva povratak zaposlenih u kancelarije od ponedeljka do četvrtka
Toyota Motor Corp. u Severnoj Americi zahtevaće od svojih zaposlenih da se vrate na rad u kancelarije od ponedeljka do četvrtka počevši od septembra,... Toyota zahteva povratak zaposlenih u kancelarije od ponedeljka do četvrtka

Toyota Motor Corp. u Severnoj Americi zahtevaće od svojih zaposlenih da se vrate na rad u kancelarije od ponedeljka do četvrtka počevši od septembra, čime se pridružuje sve većem broju kompanija koje ukidaju rad na daljinu.

Ova obaveza važiće za sve nivoe zaposlenih u Toyota Motor North America i Toyota Financial Services, osim za nekoliko specifičnih izuzetih uloga, navodi se u internom memorandumu koji je Toyota potvrdila. Zaposleni će i dalje moći da rade od kuće petkom, „u zavisnosti od poslovnih potreba.“

Novi pravilnik neće se primenjivati tokom četiri nedelje u godini, uključujući nedelje oko Dana nezavisnosti i praznika rada u SAD, prenosi Bloomberg.

Toyota je istakla da ova odluka nije usmerena na smanjenje broja zaposlenih, ali je upozorila da nepoštovanje može dovesti do otkaza. „Rad u okruženju sa većim prisustvom u kancelariji pomoći će nam da efikasnije i efektivnije sarađujemo, olakšamo mentorstvo i prilike za rast – što će na kraju ojačati našu kulturu i timsku efikasnost“, navedeno je u memorandumu.

Toyota se pridružuje drugim velikim kompanijama u SAD koje zahtevaju povratak radnika u kancelarije nakon što su tokom pandemije usvojile model rada na daljinu. Na primer, AT&T i Sweetgreen su takođe nedavno zatražili od zaposlenih da češće dolaze u korporativne prostorije, dok je Amazon najavio povratak na pet radnih dana u kancelariji ove godine.

Toyota je donela odluku nakon konsultacija sa dobavljačima, distributerima i partnerima kako bi osigurala optimalno radno vreme. Pravila će važiti i za privremene i angažovane radnike, kao i za one koji su se preselili daleko od poslovnih lokacija kompanije. Radnici u Toyotinim fabrikama već rade pet ili više dana nedeljno.

  • SABRINA

    14.1.2025 #1 Author

    Zaista mislim sa je bolje raditi iz kancelarije…po potrebi od kuce.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.