TRANSFORMACIJA I REDIZAJNIRANJE POSLOVANJA KLJUČAN FAKTOR USPEHA Održana najveća regionalna konferencija korporativnih inovacija
BiznisBolji posaoHi-techInovacijeIntervjuLifestyleManifestacijePoslovanjePreduzetnikSrbijaU fokusuVesti
26.11.2020 18:30 Autor: Julijana Vincan
Usled svih izazova sa kojima su se kompanije suočile u tekućoj godini, od izuzetne važnosti je dalje prilagođavanje novonastalim okolnostima, a samim tim i redizajniranje poslovanja, poruka je poslednjeg dana najveće regionalne Konferencije posvećene korporativnim inovacijama, koju je organizovao Centar za tehnološko preduzetništvo – ICT Hub.
Izvršni direktor ICT Hub-a, Kosta Andrić, za Biznis.rs istakao je da smatra da je najveće postignuće ovogodišnje konferencije činjenica da je okupila više od 300 ljudi, kako iz Srbije i zemalja u okruženju, tako i ostatka Evrope i sveta, sa kojima su govornici delili stvarne primere i praktična znanja, umesto teoriju i priče, koje su u stvarnosti neupotrebljive.
„Imajući u vidu kompanije koje su bile partneri konferencije, kao i one odakle je dolazio veliki broj posetilaca, gotovo da nema industrije ili sektora koji nije bio zastupljen, što nam dodatno govori do koje mere su tržišni igrači ozbiljno shvatili situaciju u kojoj smo se svi mi našli u 2020. godini, ali i koliko su snalažljivi u tome da je iskoriste na najbolji mogući način, kako bi napredovali i pretvorili izazove u prilike“, dodao je Andrić.
On je naglasio da su brojne promene koje su nastale usled pandemije, a za koje se mislilo da su trenutne, sada postale stalni deo naše svakodnevice i da je to nešto što ne sme da se ignoriše.
„Takođe je postalo jasno da će kompanije koje inovacijama pristupaju na strateški način, bolje odgovoriti na krizu koja se sigurno ne završava ovom kalendarskom godinom. Mi smo kao tim isto morali da se prilagođavamo, te je konferencija posvećena korporativnim inovacijama prvi put organizovana kao virtuelni događaj i to u tri termina“, izjavio je naš sagovornik.
Kako je obrazložio, prvi dan se bavio strateškim pristupom inoviranju i načinima na koji lideri pružaju podršku tom procesu, drugi dan metodologijama koje pomažu da se inovacije postave u središte kreiranja novih proizvoda, usluga, ali i korisničkih iskustava.
Fokus trećeg dana stavljen je na ljude, odnosno zaposlene u kompanijama, jer su, kako je naveo, oni stvarni nosioci promena bez kojih inovacije i ne mogu zaživeti u poslovnim sistemima.
„Konferencija u ovom ‘online’ formatu nam je omogućila da na jednom mestu okupimo svetski priznate stručnjake i vodeće ljude iz sfere biznisa i menadžmenta, koji su govorili o tome kako se bave inovacijama i razvojem novih poslovnih modela, delili svoja znanja i iskustva i upravo tako pomogli i predstavnicima mnogih kompanija u Srbiji koji su prisustvovali ovim događajima, da pronađu nove načine kako da unaprede svoje poslovanje i svojom transformacijom obezbede sigurniju budućnost na tržištu“, izjavio je Andrić.
Posvećena korporativnim inovacijama, ova konferencija je održana treću godinu zaredom pod sloganom „Innovate now. Be tomorrow.“, sa ciljem da, kako je istaknuto, ukaže na spremnost da se prihvati „nova normalnost“, ali i razume do koje mere budućnost poslovanja zavisi od naših neprekidnih napora da se prilagođavamo neizvesnosti u današnjem poslovnom svetu i pronađemo način da napredujemo.