UMETNIČKA RADIONICA U KOJOJ SE IZRAĐUJE SVE ŠTO POŽELITE Od cipelica, preko kaiševa, do unikatnih torbi
BiznisBolji posaoFirme u fokusuLifestyleMoja firmaPreduzetnikSrbijaTurizamU fokusuVestiZanimljivosti
11.12.2020 14:46 Autor: Julijana Vincan
Od davnina su ljudi izrađivali predmete od kože kako bi se ugrejali, napravili raznovrsna pomagala, ali i dekorativne predmete. Saša Antić iz Sokobanje bavi se ovim drevnim zanimanjem na moderan način.
Ono što je posebno privuklo pažnju kada su njegovi radovi u pitanju jesu neobične torbe i rančevi maštovitih oblika.
„Bavim se proizvodnjom proizvoda od kože već gotovo 10 godina. ProMotiv je firma koja je nastala iz velike želje da se profesionalno realizuje jedna ideja i motiv, a tako je i dobila ime. Počeli smo rad sa jednom ili dvema mašinama, a sada radimo u potpuno opremljenoj radionici koja može da proizvede sve što naše mušterije požele. Treba verovati da je, uz dovoljno jak motiv, sve moguće“, poručuje naš sagovornik.
U svojoj umetničkoj radionici pored redovnog proizvodnog programa, Saša i njegov tim izrađuju i artikle u manjim serijama, ispunjavajući tako želje i potrebe svojih mušterija.
„Najveći deo naše ponude sastoji se od muških i ženskih torbi svih oblika i veličina. Širok asortiman naše ponude obuhvata sve od malih torbi za telefon i novčanik, preko poslovnih torbi za računar, pa sve do velikih torbi za putovanja“, ističe Saša.
Kaže da prave i kaiševe, novčanike i priveske za ključeve, a da su najpopularniji modeli iz njihove radionice muške torbe od atraktivne rustične kože u zemljanim bojama, koja vremenom, kako navodi, postaje sve lepša i unikatnija.
„Nas najnoviji poslovni poduhvat je širenje u potpuno novom smeru. Naime, u procesu smo započinjanja proizvodnje muških i ženskih kožnih cipela modela Oxford, kao i velikog broja modela dečije obuće od kože“, otkriva tvorac radionice iz Sokobanje.
Dodaje da su njihovi prozvodi rezultat pažljive ručne izrade i da je velika količina vremena uložena u svaki od njih.
„Koristimo najkvalitetnije materijale i samim tim garantujemo kvalitet svakog proizvoda koji napusti našu radionicu. Svaka naša torba prelazi put od ideje do realizacije. Prvo je bitno vizuelizovati novi model pomoću crteža, zatim napraviti šablone i skrojiti delove, kako bi na kraju izradom došli do gotovog proizvoda„, objasnio je naš sagovornik.
Napominje da vole da eksperimentišu izrađujući raznovrsne modele i da isprobavaju nove stvari.
„Do mušterija dolaze samo proizvodi za koje smo sigurni da su praktični, atraktivni i inovativni. Svi zaposleni dobro poznaju proces izrade i bave se ovim poslom, koji je istovremeno i umetnost i biznis, i radi se sa strašću„, kaže Saša.
Njemu je ProMotiv, kako kaže, glavni poslovni fokus, kao i odličan način za kanalisanje kreativne energije.
„Pandemija korona virusa stvorila je mnoštvo problema svim poslovnim granama, pa ni mi nismo izuzetak. Proizvodnja je više puta bila pauzirana, mada trenutno radi punom parom. Efekti pandemije se definitivno reflektuju i na komercijalni deo posla. Nadam se, ipak, da se naš razvoj neće previše usporiti u dolazećim mesecima“, kaže Antić.