MARKETINŠKI TRIK ČUVENOG PROIZVOĐAČA AUTOMOBILA

Volkswagen ipak ne menja ime, to je prvoaprilska šala

AutomobiliLifestyleSvetVestiZanimljivosti

31.3.2021 11:37 Autor: Vladimir Jokanović 0

Volkswagen ipak ne menja ime, to je prvoaprilska šala Volkswagen ipak ne menja ime, to je prvoaprilska šala
Nemački proizvođač automobila Vokswagen ipak neće promeniti naziv u “Voltswagen“ u SAD, uprkos tome što je to najavio ranije ove nedelje u zvaničnom saopštenju... Volkswagen ipak ne menja ime, to je prvoaprilska šala

Nemački proizvođač automobila Vokswagen ipak neće promeniti naziv u “Voltswagen“ u SAD, uprkos tome što je to najavio ranije ove nedelje u zvaničnom saopštenju za štampu. Promena imena zapravo je trebalo da bude prvoaprilska šala koja je, kako tvrdi kompanija, nekoliko dana ranije greškom procurila u medije.

Volkswagen je u utorak promenio naziv na svom američkom veb sajtu i otvorio profil na Twitteru pod nazivom “Voltswagen“, uz objašnjenje da prelazi na proizvodnju električnih vozila, što je potvrdio direktor kompanije u SAD Skot Kjeo (Scott Keogh), prenosi BBC, koji je uz AP bio jedan od mnogih medija koji su izvestili o promeni naziva čuvenog proizvođača automobila.

“Možda menjamo slovo K u T, ali ono što ne menjamo je posvećenost ove marke stvaranju najboljih vozila. Ova promena imena znači naklon našoj prošlosti narodnog automobila i čvrsto uverenje da je naša budućnost u tome da budemo električni narodni automobil“, naveo je Kjeo u izjavi.

Volkswagen znak
Foto: Pixabay.com

Volkswagen AG podržava ciljeve Pariskog klimatskog sporazuma i planira da do 2050. godine postane neutralna kad je reč o emisiji ugljen dioksida. Čuveni nemački proizvođač automobila takođe se obavezao da će do 2025. godine prodati milion električnih vozila širom sveta.

Namerna objava lažne vesti krajnje je neobična za veliku kompaniju kao što je VW. Mediji to dovode u vezu sa njenim naporima da popravi imidž dok pokušava da se oporavi od skandala iz 2015. kada je varala na vladinim testovima emisije štetnih gasova svojih vozila sa dizel motorima.

Volkswagen je naknadno priznao da je oko 11 miliona dizel vozila širom sveta bilo opremljeno naštelovanim softverom, koji je očitavao manju emisiju azotnih oksida tokom ispitivanja, ali je omogućavao veću emisiju i poboljšane performanse motora u vožnji. Ovaj skandal koštao je Volkswagen 35 milijardi dolara, podseća Guardian.

Izvor: Google

Finansijska kompanija GuruFocus, koja je specijalizovana za procenu vrednosti firmi i njihovih akcija, ocenila je da su akcije Vokswagena AG značajno precenjene, kao i da će njihov budući prinos verovatno biti loš, prenosi Yahoo Finance. Vrednost se izračunava na bazi višestrukih istorijskih vrednosti kojima se trgovalo akcijama, prošlog poslovnog rasta i analitičke procene budućih poslovnih performansi. Kompanija VW AG prodala je prošle godine 5,3 miliona vozila, što je za oko milion komada manje nego 2019.

VW je bio profitabilan u devet od poslednjih 10 godina. GuruFocus navodi da će dugoročni prinos akcija kompanije Volkswagen AG verovatno biti niži od poslovnog rasta, za koji se procenjuje da će iznositi oko 5,75 odsto godišnje u narednih tri do pet godina. Volkswagen AG pod svojim okriljem okuplja marke Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Commercial Vehicles, Scania i MAN.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...