Nestlé reže troškove i podstiče oglašavanje i marketing
19.11.2024 12:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Kompanija Nestlé će podstaći oglašavanje i marketing, smanjiti troškove, izdvojiti svoje poslovanje sa vodom i vrhunskim pićima u samostalnu globalnu jedinicu i primeniti druge promene kako bi podstakao rast pod novim šefom Lorenom Frekeom (Laurentom Freikeom), saopštila je kompanija u utorak.
Švajcarski prehrambeni gigant ima za cilj da postigne uštede od najmanje 2,5 milijardi švajcarskih franaka (2,83 milijarde dolara) do 2027. godine, uz tekuću uštedu od oko 1,2 milijarde švajcarskih franaka, prenosi SEEbiz.
Nestlé predviđa srednjoročni organski rast od više od četiri odsto u normalnom poslovnom okruženju i osnovnu profitnu maržu trgovačkih operacija od 17 procenata.
Švajcarska kompanija će povećati svoja ulaganja u oglašavanje i marketing na devet odsto svoje ukupne prodaje do 2025. godine kako bi podržala rast, saopštila je kompanija na svom događaju za Dan tržišta kapitala u Veveju, u Švajcarskoj.
Troškovi oglašavanja i marketinga u 2023. godini iznosili su 7,7 odsto njegove prodaje, što je za 80 baznih poena više u odnosu na prethodnu godinu, prema godišnjem izveštaju kompanije Nestlé.
Pročitajte još:
Nestlé je takođe u utorak saopštio da će njegova preduzeća sa vodom i vrhunskim pićima biti podeljena u globalnu jedinicu od 1. januara 2025.
REA
24.11.2024 #1 AuthorNeste je jako dobar a cini mi se zaspostavljen