PKS: Agro Belgrade 2024 okupiće proizvođače i kupce voća i povrća na sastancima 26. januara
19.1.2024 12:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 4
Bilateralni sastanci domaćih i regionalnih proizvođača i izvoznika svežeg, smrznutog ili prerađenog voća, povrća i grožđa sa renomiranim uvoznicima, distributerima i maloprodajnim lancima iz regiona i Evrope biće održani 26. januara na Beogradskom sajmu, u vreme trajanja Međunarodnog sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva Agro Belgrade 2024, saopštila je danas Privredna komora Srbije.
Sajam Agro Belgrade 2024 traje od 25. do 27. januara, a okupiće više od 1.000 izlagača i brendova, uključujući i predstavnike najvećih svetskih kompanija, piše Beta.
Rok za registraciju za sastanke je 25. januar.
Ti susreti se organizuju u okviru Evropske mreže preduzetništva, uz podršku Privredne komore Srbije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije, Sekretarijata za poljoprivredu Grada Beograda i projekta „Velika mala privreda“ koji finansira USAID, a realizuje međunarodna organizacija ACDI/VOCA.
Prema rečima Bojana Jankovića, menadžera za razvoj tržišta i izvoza iz ACDI/VOCA, sastanci tokom sajma Agro Belgrade 2024 su pravo mesto za domaće i regionalne proizvođače voća i povrća da predstave svoju ponudu inostranim i domaćim kupcima, povećaju obim prodaje i prošire svoja izvozna tržišta.
„Do sada među potvrđenim kupcima su Freshvil iz Poljske, Smith & Son iz Velike Britanije, Bohemia iz BiH, Voli marketi iz Crne Gore, Vero iz Severne Makedonije, kao i sve značajniji maloprodajni lanci iz Srbije. Pozivamo proizvođače iz Srbije i regiona da nam se pridruže i zakažu sastanke sa potencijalnim partnerima“, rekao je Janković.
Кatarina Momčilović Matić, viši savetnik u Centru za EU integracije Privredne komore Srbije istakla je da su B2B susreti koji se održavaju na galeriji Hale 1 Beogradskog sajma od 10 do 17 časova odlična prilika za umrežavanje i direktnu komunikaciju izlagača i kupaca, jer tokom sastanaka koji se unapred zakazuju putem platforme, mogu detaljnije da razgovaraju o specifičnostima proizvoda, količinama, rokovima isporuke i drugim relevantnim pitanjima i tako procene mogućnosti buduće saradnje.
Pročitajte još:
„Sastanci su besplatni i zakazuju se unapred, brzo i jednostavno putem online platforme, čime se registrovanim učesnicima pruža mogućnost da pronađu partnere u skladu sa svojim potrebama i interesima, što olakšava proces pregovaranja i započinjanja saradnje i realizacije zajedničkih poslova“, objasnila je Momčilović Matić.
Prošlogodišnji Agro Belgrade okupio je više od 500 izlagača iz Srbije, regiona Balkana i sveta, među kojima su bili proizvođači svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća, poljoprivredne mehanizacije, sistema protivgradne zaštite, sistema za navodnjavanje i ostale opreme.
SABRINA
19.1.2024 #1 AuthorVeoma bitno za poslovanje i širenje posla i saradnje proizvođače i kupce voća i povrća.
BOBICA
4.2.2024 #2 AuthorZaista i jeste veoma važno i bitno
SHALIMAR
21.1.2024 #3 AuthorDa dodju do konkretnih resenja samo…
LJUBOMIR
4.2.2024 #4 AuthorNormalno