I hotelijerstvo sve više koristi AI

SHR uvodi AI-asistenta da reši skupe neefikasnosti u sistemima hotela

Hi-techLifestylePoslovanjeTurizam

26.3.2025 11:37 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

SHR uvodi AI-asistenta da reši skupe neefikasnosti u sistemima hotela SHR uvodi AI-asistenta da reši skupe neefikasnosti u sistemima hotela
Specijalista za hotelsku tehnologiju SHR najavio je lansiranje svog novog AI Assistanta – ugrađenog rešenja koje automatizuje kreiranje sadržaja u okviru svojih centralnih sistema... SHR uvodi AI-asistenta da reši skupe neefikasnosti u sistemima hotela

Specijalista za hotelsku tehnologiju SHR najavio je lansiranje svog novog AI Assistanta – ugrađenog rešenja koje automatizuje kreiranje sadržaja u okviru svojih centralnih sistema rezervacija (CRS) i platformi za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM), javlja Travel Daily News International.

Dizajniran da eliminiše neefikasnost ručnog upravljanja sadržajem, AI Assistant pojednostavljuje višejezična ažuriranja, obezbeđuje konzistentnost poruka i poboljšava usklađenost pristupačnosti, pomažući hotelijerima da izbegnu kazne i istovremeno poboljšavaju iskustvo gostiju.

Naime, godinama su se hoteli borili sa skrivenim troškovima zastarelih tokova svojih sadržaja – kopiranjem i pejstovanjem opisa na različite platforme i obezbeđivanjem ažuriranja informacija na više jezika. SHR-ov AI pomoćnik eliminiše ova uska grla tako što trenutno generiše optimizovane opise prostorija, promotivne poruke i alt-tekst slike i obezbeđujući doslednost na svim platformama.

Za razliku od samostalnih AI alata, SHR-ov AI Assistant je ugrađen direktno u SHR-ov CRS i CRM, eliminišući potrebu da hotelijeri ručno rekonstruišu ili mapiraju opise rezervacija u svim sistemima. CRS automatski deli opise soba, detalje o cenama i smernice sa CRM-om na svim podržanim jezicima, obezbeđujući konzistentno iskustvo gostiju bez potrebe za ručnim ažuriranjem.

Hotelski timovi više ne moraju da troše sate na fino podešavanje sadržaja na različitim kanalima, a sa alternativnim tekstom slike generisanim od veštačke inteligencije, objekti sada mogu bez napora da ispune zahteve usklađenosti pristupačnosti za čitače ekrana i druge regulatorne standarde.

U okviru CRM-a, hotelijeri mogu da poboljšaju sadržaj generisan veštačkom inteligencijom tako što će modifikovati ton teksta, njegovu dužinu i stil kako bi se uskladili sa imidžom svog brenda, obezbeđujući da svaka komunikacija gosta i hotela – od direktnih poseta veb lokacijama do komunikacije sa gostima – pruža doslednost i profesionalnost.

Rodrigo Himenez (Jiménez), izvršni direktor SHR-a, rekao je: „Naš novi AI pomoćnik nije samo ušteda vremena, već i osiguravanje da se u svakom trenutku gosta isporučuje pravu poruku, na pravom jeziku, sa pravim nivoom detalja za povećanje rezervacija i prihoda. To je prvi korak u nizu poboljšanja vođenih veštačkom inteligencijom.”

  • Žarko

    27.3.2025 #1 Author

    Da, da, kapiram da je nekim ljudima world problem 1 i ispod časti to što moraju sami da isključe svetiljku na noćnom stočiću

    Odgovori

  • Jovica

    28.3.2025 #2 Author

    Najbolje da ne koristimo mozak, neka to radi AI za nas.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.