Akcije poznatog restorana brze hrane porasle za 2,2 odsto

Više cene menija povećale promet kompanije McDonald’s

BiznisFirme u fokusu

27.10.2022 15:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 9

Više cene menija povećale promet kompanije McDonald’s Više cene menija povećale promet kompanije McDonald’s
McDonald’s je u četvrtak nadmašio kvartalne uporedive procene prodaje, uz pomoć viših cena menija i povećanja prometa u restoranima od kupaca umornih od inflacije... Više cene menija povećale promet kompanije McDonald’s

McDonald’s je u četvrtak nadmašio kvartalne uporedive procene prodaje, uz pomoć viših cena menija i povećanja prometa u restoranima od kupaca umornih od inflacije koji traže obilnije obroke.

Akcije kompanije porasle su za 2,2 odsto na 262,30 dolara u trgovanju pre tržišta.

Kao i drugi lanci brze hrane, McDonald’s je bio primoran da podiže cene svojih hamburgera i pomfrita kako bi održao korak sa rastućim troškovima robe, ali su njegovi obroci i dalje jeftiniji od hrane u restoranima, što održava potražnju otpornom čak i kada potrošačka moć raste, prenosi Reuters.

Posete američkim restoranima lanaca hamburgera porasle su za 6,2 odsto u septembru, dok su posete u drugim vrstama restoran aporasle za 0.8 odsto, prema podacima Placer.ai, kompanije za analizu lokacija.
Chipotle Mexican Grill je u utorak takođe nadmašio kvartalne procene prodaje i profita jer je preneo više cene na kupce.

Globalna prodaja McDonald’s-a porasla je za 9,5 odsto u trećem kvartalu završenom 30. septembra, a procene su bile da će rast ići do 5,8 odsto, prema podacima IBES-a iz Refinitiva.

Analitičari su primetili da je smanjenje cena gasa takođe podstaklo prodaju u restoranima u trećem kvartalu u Sjedinjenim Američkim Državama nakon usporavanja u junu.

Međutim, ukupan prihod McDonald’s-a pao je pet odsto na 5,87 milijardi dolara u izveštajnom kvartalu, zbog uticaja jačeg američkog dolara, ali to je i iznad procena od 5,69 milijardi dolara.

Neto prihod kompanije pao je osam odsto na 1,98 milijardi dolara, ili 2,68 dolara po akciji.

  • Tina

    27.10.2022 #1 Author

    U Americi je to najeftinija hrana, pa se zato I povecao promet, usled pada zivotnog standarda.

    Odgovori

  • BIJUTI27

    27.10.2022 #2 Author

    Ovaa strategija može da im otera kupce sa nižim prihodima, uključujući radnike koji su plaćeni po satu, u vreme kada se restorani ponovo otvaraju i vlade prestaje da daju subvencije.

    Odgovori

  • kaćica

    27.10.2022 #3 Author

    Svi vole zbog toga i veci promet

    Odgovori

  • GOCA BG

    27.10.2022 #4 Author

    Sama cena je podigla promet,a kod njih je to hrana koji jedu najvise siromasni…

    Odgovori

  • MAJA

    28.10.2022 #5 Author

    Pa naravno ta hrana je najjeftinija ubAmerici i trebalo bi da posle 33 godine, koliko je Mc donalds u Srbiji da prestanemo pomahnitalo da se hranimo tamo

    Odgovori

  • DUSICA

    29.10.2022 #6 Author

    Kod njih je uvek i bilo prometa, kakvu god cenu stavili njihovu hranu ljudi u celom svetu vole da jedu.

    Odgovori

    • DEKSI

      30.10.2022 #7 Author

      To je tacno, iako ne mozes uopste da se najedes.

      Odgovori

  • SUNCOKRET

    29.10.2022 #8 Author

    Svakako je njihova hrana jeftinija u Americi nego hrana u restoranilma naročito posle poslednjih poskupljenja.

    Odgovori

  • ZVEZDICA01

    29.10.2022 #9 Author

    Povecali su cene a smanjili porcije. Mek je hrana za siromasne ali je i to kod nas nazalost vecini luksuz!

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.