narandžasti, zeleni, žuti, beli...?

Boja polovnog automobila može da bude problem prilikom prodaje

AutomobiliLifestyle

28.8.2021 15:18 Autor: Redakcija Biznis.rs

Boja polovnog automobila može da bude problem prilikom prodaje Boja polovnog automobila može da bude problem prilikom prodaje
Nemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de sprovela je veliko istraživanje izbora boje tokom prodaje i neklasičan izbor boja više košta. Ako vam je ikada... Boja polovnog automobila može da bude problem prilikom prodaje

Nemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de sprovela je veliko istraživanje izbora boje tokom prodaje i neklasičan izbor boja više košta.

Ako vam je ikada palo na pamet da kupite automobil u nekoj nestandardnoj boji, na primer zelenoj ili ljubičastoj možda bi trebalo da razmislite još jednom. Odabir boje postaje problem kada želite prodati polovno vozilo.

Na automobilu u ljubičastoj boji gubi se oko 27,2 odsto od prosečne cene vozila, srebrnoj 25 procenata, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5, plavoj 9,8, te zelenoj 1,3 odsto.

Možda je crvena odličan izbor za Ferrari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta je boja neprikladna, odnosno može vam zadati glavobolje tokom prodaje, pokazalo je istraživanje, koje prenosi Poslovni.hr.

Nećete pogrešiti ako kupite narančasto vozilo (sve, naravno zavisi od klase) jer ova boja donosi 5,4 odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa 5,9 odsto, crna sa 9,5, siva sa 9,7 i žuta sa 13,3 odsto.

Istraživanje je pokazalo da se automobili u neklasičnim bojama mnogo manje pretražuju na internet oglasima nego oni u neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Najbitnije je da imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila ako želite dobro prodati polovno vozilo.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.