OGROMNI GUBICI KOMPANIJE FACEBOOK Manjak od 7 milijardi dolara, Zukerberg pao na listi najbogatijih

Hi-techLifestyleSvet

28.6.2020 07:48 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

OGROMNI GUBICI KOMPANIJE FACEBOOK Manjak od 7 milijardi dolara, Zukerberg pao na listi najbogatijih OGROMNI GUBICI KOMPANIJE FACEBOOK Manjak od 7 milijardi dolara, Zukerberg pao na listi najbogatijih
Mark Zukerberg, osnivač Fejsbuka (Facebook), izgubio je sedam milijardi dolara zbog bojkota oglasa na toj društvenoj mreži. Velike kompanije kao što su Koka-kola, Herši... OGROMNI GUBICI KOMPANIJE FACEBOOK Manjak od 7 milijardi dolara, Zukerberg pao na listi najbogatijih

Mark Zukerberg, osnivač Fejsbuka (Facebook), izgubio je sedam milijardi dolara zbog bojkota oglasa na toj društvenoj mreži. Velike kompanije kao što su Koka-kola, Herši i Honda su tri nova velika imena koja bojkotuju Fejsbuk i povlače sve svoje reklame sa te i Instagram platforme koja je u vlasništvu iste kompanije.

Pre njih to su učinile i kompanije Dav, Lipton, američki operator Verizon, Patagonija, Apvork, REI, Nort fejs, grupacija Inilever i još više od 120 kompanija, navodi Foks njuz. Viber je prekinuo sve veze sa Fejsbukom i izbacio “Facebook Connect”, “Facebook SDK” i “GIPHY”.

Sve ove kompanije povući će reklame s Fejsbuka najmanje na mesec dana, a neke među njima su otkazale saradnju čak do kraja 2020. godine.

Ovo je uticalo da na tržištu Fejsbuk izgubi više od 56 milijardi dolara vrednosti, kao kompanija, dok je njen vlasnik, Mark Zukerberg lično izgubio više od 7,2 milijarde dolara, zbog čega je pao na listi najbogatijih ljudi na svetu s trećeg na četvrto mesto prema Blumbergovom indeksu milijardera, navodi mreža Foks njuz na svom sajtu. Deonice kompanije na društvenim mrežama pale su za 8,3 odsto.

Na ove poteze oglašivača i sve glasnije kritike Zukerberg je odgovorio na svom profilu na Fejsbuku ističući da će ova društvena mreža označiti sve objave vezane za izbore posebnim linkom koji će korisnike voditi na stranicu s informacijama o izborima u SAD.

Zukerberg je najavio i da će proširiti definiciju govora mržnje, ali i zabraniti sve oglase u kojima se neka druga demografska grupa označava kao opasna. Fejsbuk je saopštio i da “njegovi alati za veštačku inteligenciju i humani moderatori hvataju i uklanjaju 90 odsto govora mržnje i pre nego što im to neko uopšte prijavi”.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...