Yettel je novi brend kreiran za Srbiju, Bugarsku i Mađarsku
BiznisHi-techNovacPoslovanjeSrbija
31.1.2022 18:10 Autor: Stanislav Stanišić 22
Posle informacije da kompanija Telenor u Srbiji od 1. marta menja ime u Yettel, korisnici su se zapitali da li će ova promena uticati i njih.
„Kada je PPF preuzeo Telenor bilo je jasno da će se u nekom trenutku prestati sa korišćenjem Telenor brenda i već tada smo primetili promene u očekivanjima korisnika“, kažu za Biznis.rs iz Telenora.
Iz kompanije saopštavaju da će se promena brenda odvijati u tri zemlje u kojima PPF grupa posluje pod imenom Telenor:
„Yettel je novi, moderan brend, kreiran za Srbiju, Bugarsku i Mađarsku, sa idejom da donese najnovije trendove i stvori dodatnu vrednost za korisnike“.
Dodaju da se ništa neće menjati u poslovnoj strategiji.
„Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje na srpskom tržištu i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu“, dodaju iz Telenora.
Promena brenda ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika. Ističu da će ona biti automatska, te da korisnici ne moraju ništa da urade, a zvanično predstavljanje novog Yettel brenda zakazano je za 1. mart 2022. godine.
Kako promena brenda utiče na kompanije
Promenu naziva kompanija i brendova, što je u poslednje vreme čest slučaj na globalnom nivou, u ranijem razgovoru za Biznis.rs komentarisala je dr Tamara Vlastelica sa katedre za marketing menadžment i odnose sa javnošću Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu.
„Naziv kompanije je deo korporativnog brenda, odnosno korporativnog identiteta te kompanije i kao takav, zajedno sa vizuelnim elementima (logom, bojama, slikama) i drugim grafičkim ili verbalnim elementima, poput korporativnog slogana, predstavlja način na koji se kompanija „identifikuje“ svojim potrošačima i široj javnosti i diferencira od drugih na tržištu“, objašnjava Vlastelica.
Naša sagovornica ističe da svi elementi korporativnog identiteta treba da prenesu određenu poruku, odnosno da na efektan način izazovu određene asocijacije i stvore određenu percepciju i imidž kod ciljnih javnosti. Najčešće su to korporativne vrednosti, za koje se kompanija i njeni osnivači i zaposleni zalažu, ili specifičnost proizvoda i načina pružanja usluga te kompanije, tzv jedinstvena prodajna ponuda.
Pročitajte još:
Vlastelica dodaje da se sa promenama u društvu, ekonomiji, tehnologijama… menjaju i kompanije, njihova ponuda i njihova komunikacija. Ona ističe da se kompanije odlučuju za promenu naziva kada je promena toliko velika da se ne može adresirati samo promenom korporativnog slogana ili logotipa.
„Naravno, ovo može biti izazvano pozitivnom promenom u strukturi kompanije, poput velikih merdžera i akvizicija, ali i velikim krizama kroz koje kompanije prođu. Koliko će ova strategija biti uspešna zavisi od mnogo faktora. Prvenstveno zavisi od toga koliki je „reputacioni kapital“ kompanija imala pre krize, odnosno koliko su joj potrošači verovali, ali i od toga kroz koju vrstu krize je kompanija prošla, odnosno da li je „greška“ kompanije u poslovanju tako velika da će rebrendiranje biti percipirano samo kao još jedan oblik priznanja da je kompanija bila kriva ili će rebrendiranje biti prihvaćeno kao prirodna evolucija kompanije u njenom poslovnom usponu. Stoga je važno da promenu naziva kompanije prate i konkretne promene u misiji, viziji, poslovanju i/ili u menadžmentu kompanije“, zaključuje Vlastelica.
Zorica S.
31.1.2022 #1 AuthorNista strasno,imaju dobru ponudu na trzistu.
strasno je
6.2.2022 #2 AuthorMa kakav bre Yettel, stvarno su neozbiljni.
Vockuca
31.1.2022 #3 AuthorNajbolja mreža u Srbiji! Samo napred Yettel
MARKO7
31.1.2022 #4 AuthorBaš me zanima dal je kvalitetna ta usluga
NATI29
31.1.2022 #5 AuthorTreba da nam daju najbolju ponudi da bi privukli klijente
FRUIT04
31.1.2022 #6 AuthorOpet menjaju ime, opet prodaja
Ivan
31.1.2022 #7 AuthorNema vise Telenora
Anna
1.2.2022 #8 AuthorZnači- sve po starom. I dalje će njihove usluge biti najskuplje
NIKOLA.NIDZO
1.2.2022 #9 Authorrebrending da pokazu kako je najlakse promijeniti ime i povecati cijene. nice 🙂
VERA
1.2.2022 #10 AuthorPromene ćemo tek videti, polako samo.
LJUBIŠA
1.2.2022 #11 AuthorJoš jedan operater…
Ika
1.2.2022 #12 AuthorAko poboljšate i ponudu uz promenu imena, biće super!
STEFAN
1.2.2022 #13 Author👏
Lelica
1.2.2022 #14 AuthorPromena imena tesko da je promena na bolje i povoljnije ponude i pakete.
LEPOSAVA
1.2.2022 #15 AuthorJos jedan nov na trzistu ….videcemo ponudu….
Jolanda
1.2.2022 #16 AuthorSrbija, Bugarska i Madjarska jasno je kakva će usluga biti
TATJANA
1.2.2022 #17 AuthorUzas
STRAHINJA
2.2.2022 #18 AuthorDokle vise sa ovom promenom i vlasnistva i verovatno i usluva usluga.
MIKI
7.2.2022 #19 AuthorSto lepo nisi napravili anketu, ko hoce u novu firmu i kakve usluge poboljsavaju? Ovako ko na pijacu.
civca
7.2.2022 #20 Authormoj dug u telenoru je proslost ako ga ne obrisete tuzicu vas
vuk
19.2.2022 #21 AuthorSavet menadzmentu: Otpustite onog ko je smislio ime Yettel, a sa njim/njom i sve one koji su za to ime glasali.
Ako sve bude lose kao ime, uskoro bi mogao da dodje novi rebrending i promena vlasnistva
ko još koristi njih
27.2.2022 #22 Authornema pravo žalbe
odavno jasno da nemaju internet
4g je bio čista prevara
izvukla na sudu povrat uz skrinšotove svake večeri brzine „4g interneta“ i reakcije „podrške klijentima“
trpeljivi neka plaćaju, za bolje i nisu
Islanđani bi ih oterali daleko uz debelu kaznu
ali Srbi su zaostali, ograničeni mazohisti