Zoom predviđa sporiji rast prihoda
25.2.2025 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 2



Prihod kompanije Zoom Communications biće oko 4,79 milijardi dolara u fiskalnoj godini koja se završava u januaru 2026. godine, navodi se u zvaničnoj prognozi za investitore. Profit bi trebalo da iznosi 5,34 do 5,37 dolara po akciji.
Analitičari su ranije u proseku predviđali prilagođenu prodaju od 4,81 milijardu dolara i zaradu od 5,37 dolara po akciji, prema podacima koje je prikupio Bloomberg.
Kompanija — najpoznatija po softveru za videokonferencije — pokušava da poveća broj pretplatnika po svim kategorijama nudeći više alatki za rad. To uključuje telefonske sisteme, aplikaciju koja zamenjuje kontakt centar i uvođenje asistenta vođenog veštačkom inteligencijom.
Zoom je u poslednjem kvartalu potpisao dvostruko više velikih ugovora za kontakt centre u poređenju sa godinu dana ranije.
Međutim, po ovom saopštenju vrednost akcija kompanije pala je za oko dva odsto u produženom trgovanju na Wall Streetu, nakon zatvaranja berze po ceni od 81,10 dolara. Gledano za godinu dana, akcije su porasle za 28 odsto u poslednjih 12 meseci.
Pročitajte još:
Za kvartal koji je završen u januaru, prodaja je porasla 3,3 odsto na 1,18 milijardi dolara, u skladu sa prosečnom procenom analitičara. Profit je iznosio 1,41 dolara po akciji.
Inquiete
25.2.2025 #1 AuthorMi iz Srbije se baš i ne brinemo oko toga, imamo previše svojih problema sa domaćim firmama, ne razmišljamo o Zoomu.
aleks112
25.2.2025 #2 AuthorIzgleda da je Zoom shvatio da su videokonferencije u 2025. godini nešto kao video pozivi s rodbinom – ljudi se više ne javljaju kao nekad, a broj novih korisnika raste sporije od Wi-Fi signala kad je nevreme. Iako pokušavaju da prošire ponudu sa AI asistentima i novim alatima, akcije im su pale za 2% – možda su investitori primetili da je Zoom jedino mesto gde svi još uvek stižu na sastanke bez da obuju papuče. Možda bi im trebali uvesti opciju „zoom za vikend“, da podstaknu sve one što su tokom pandemije postali profesionalci u muteovanju i napuštanju sastanaka!