Čuvena „Podravka“ nosilac A+ bonitetne ocene

Kompanija sa srcem i dugom tradicijom zlatni primer uspešnog poslovanja

Firme u fokusuPoslovanjePreduzetnikU fokusu

4.3.2021 15:56 Autor: Julijana Vincan

Kompanija sa srcem i dugom tradicijom zlatni primer uspešnog poslovanja Kompanija sa srcem i dugom tradicijom zlatni primer uspešnog poslovanja
Verovatno da ne postoji osoba iz regiona, pa i šire, koja nije čula za nadaleko poznatu hrvatsku Podravku. Neki od najmaštovitijih slogana koji i... Kompanija sa srcem i dugom tradicijom zlatni primer uspešnog poslovanja

Verovatno da ne postoji osoba iz regiona, pa i šire, koja nije čula za nadaleko poznatu hrvatsku Podravku. Neki od najmaštovitijih slogana koji i dalje mame osmeh na lice jesu „Od srca srcu“, zatim „Kompanija sa srcem“, kao i „Kad se sa srcem kuha, kuha se Podravka juha“. Srce koje je u logotipu firme simbolizuje izvor velikog spektra zadovoljsva koju budi ukusna hrana Podravke, a ovo prehrambeno i farmaceutsko preduzeće proizvodi visokokvalitetne proizvode poštujući načela održivog razvoja.

„Ime kompanije Podravka potiče od naziva za stanovnicu Podravskog kraja, u kojem se nalazi sedište firme, u hrvatskom gradu Koprivnica. Nastala je 1947. godine na temeljima nekadašnje fabrike pekmeza i prerade voća – Wolf, a kasnije je postala poznata u zemlji i inostranstvu po proizvodnji legendarnog univerzalnog dodatka jelima – Vegete, koja se već pola veka izvozi u više od 40 zemalja sveta na svih pet koninenata“, objasnio je za za Biznis.rs direktor firme, Milan Šarlija.

Napominje da u korona krizi nisu osetili nikakve padove u poslovanju, jer su vezani za prehrambeni sektor, pa su veoma zadovoljni svojim poslovanjem. U radu se, kako ističe, svi zaposleni pridržavaju svih propisanih epidemioloških mera.

Foto: Podravka

Podravkini najprepoznatljiviji proizvodi su: Vegeta, legendarna Kokošija juha, ali i celi program Podravka juha, Fant dodaci jelima, Čokolino, Lino lada, slatki Dolcela program, Podravkini čajevi, ali i brojni drugi brendovi i proizvodi koji su omiljeni širom regiona.

„Podravka je dobitnik brojnih domaćih i međunarodnih nagrada iz oblasti ekonomskog, ekološkog i društvenog učinka, sigurnosti na radu, dizajna i internet prezentacije. Dobivene nagrade rezultat su kontinuiranog ulaganja u proizvodnju, sigurnost i zadovoljstvo naših kupaca, tako da dodatno potvrđuju želju za najboljim. Nama su dodatna motivacija u svim budućim planovima i ostvarenjima”, navodi naš sagovornik.

Foto: Podravka

Naglašava i da su u kompaniji ponosni, jer su ostvarena priznanja, uz nagrade struke, rezultat decenijskog poverenja i zadovoljstva potrošača prema Podravkinim proizvodima. Priznanja ukazuju na snažnu poziciju visokokvalitetnih proizvoda, ne samo u Hrvatskoj, već u regionu i svetu.

Uzevši u obzir sve navedeno, ne čudi što je baš ovoj kompaniji dodeljena A+ bonitetna ocena, koja spada među najviše bonitetne ocene kojima se može nagraditi poslovanje neke firme.

„A+ Sertifikat bonitetne izvrsnosti označava visoku sposobnost izvršenja finansijskih obaveza i nizak kreditni rizik. Preduzeće koje je zaslužilo ovu bonitetnu ocenu ne pokazuje nikakve znakove za rizično poslovanje u budućnosti. S takvom firmom ostale kompanije mogu kvalitetno i uspešno da sarađuju, a uspešno poslovanje će se nastaviti i u budućnosti“, zaključak je bonitetne kuće CompanyWall.

PODRAVKA d.o.o.

ul. Safeta Zajke broj 269, Sarajevo Dio, Bosna

Poslovni prihodi (EUR):
71.706.674 (2019)
Broj zaposlenih:
105 (2019)

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.