Jakarino: Brendovi se vraćaju na platformu

Nekada Twitter, a sada X, blizu rentabilnosti

Firme u fokusuLifestyle

11.8.2023 18:52 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Nekada Twitter, a sada X, blizu rentabilnosti Nekada Twitter, a sada X, blizu rentabilnosti
Linda Jakarino (Linda Yaccarino), izvršna direktorka platforme X, rekla je da je kompanija ranije poznata kao Twitter „blizu” rentabilnosti i da ponovo zapošljava ljude... Nekada Twitter, a sada X, blizu rentabilnosti

Linda Jakarino (Linda Yaccarino), izvršna direktorka platforme X, rekla je da je kompanija ranije poznata kao Twitter „blizu” rentabilnosti i da ponovo zapošljava ljude kako bi vratila broj zaposlenih, koji je smanjio vlasnik Ilon Mask (Elon Musk).

Jakarino je podelila vest tokom intervjua za CNBC u kojem je branila bezbednost platforme, kao i Maskovu odluku da preimenuje Twitter u X.

Izvršna dirketorka je tom prilikom rekla da se brendovi vraćaju na X, navodeći kompanije Coca-Cola, Visa i State Farm, prenosi francuska novinska agencija AFP.

Delimično je pripisala zasluge politici koja dozvoljava korisnicima da objavljuju bilo šta legalno, bez obzira koliko je „užasno“, ali sprečava da se to deli ili koristi pri oglašavanju.

„Ako je sadržaj zakonit, ali je užasan ili uznemirujuć, izuzetno je teško da to vidite“, tvrdi Jakarino.

Međutim, zaobišla je pitanje o tome gde se dezinformacije ili neosnovane teorije zavere, koje je možda čak promovisao i sam Mask, uklapaju u tu formulu.

Mask je prošlog meseca rekao u razmeni na, tada još zvanom Twitteru, da kompanija „i dalje ima negativan novčani tok“ zbog pada od oko 50 odsto prihoda od oglašavanja, plus veliki teret duga.

Međutim, Jakarino je u intervjuu rekla da je X „prilično blizu rentabilnosti“.

Foto: Youtube screenshot/ TED

Ona je, takođe, dodala da kompanija trenutno prima nove radnike, nakon što je Mask smanjio broj zaposlenih na Twitteru sa 8.000 na oko 1.500 zaposlenih, ubrzo nakon što je kupio platformu za 44 milijarde dolara prošlog oktobra.

Kako su brendovi odlazili zbog Maskovog stila upravljanja, masovnih otpuštanja, kao i lošeg moderiranja sadržaja, reklamni biznis platforme je propao.

Kao odgovor, X je krenuo ka tome da natera korisnike da plaćaju pretplate za pristup platformi kako bi ostvario prihod.

Mask je rekao da želi da stvori super aplikaciju inspirisanu kineskom aplikacijom WeChat, koja bi funkcionisala kao platforma društvenih medija i, takođe, nudila razmenu poruka i mogućnost plaćanja.

Jakarino je istakla da se Mask fokusirao na dizajn proizvoda, dok ona vodi ostatak kompanije.

Osvrnula se i na najavljeni meč u kavezu između Maska i osnivača Mete Marka Zakerberga (Mark Zuckerberg) i prokomentarisala da smatra da će biti mnogo ozbiljniji nego što se čini, ali je i dodala da nije do kraja sigurna da će se taj meč održati. Ipak, Mask trenira, dodala je Jakarino.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...