Infobip i Virgin Atlantic uz pomoć WhatsApp-a povećavaju stopu online prijave putnika
3.9.2025 17:12 Autor: Redakcija Biznis.rs 0



Globalna platforma za komunikaciju u oblaku Infobip udružila je snage sa britanskom avio-kompanijom Virgin Atlantic kako bi značajno povećala stopu online prijave putnika koji polaze sa aerodroma London Hitrou putem inovativnog rešenja za razmenu poruka putem WhatsApp-a.
Zahvaljujući Infobipovoj platformi za angažovanje kupaca „Moments“, ovaj brži i praktičniji proces prijave poboljšava iskustvo putnika i povećava operativnu efikasnost, prenosi SEEbiz.
Putnici dobijaju WhatsApp poruku pre dolaska na aerodrom, sa direktnom vezom do aplikacije ili veb stranice avio-kompanije, kako bi se podstakli da se prijave (čekiraju) za svoj let. Za one koji nisu dostupni putem WhatsApp-a, sistem automatski prelazi na SMS, obezbeđujući maksimalnu pokrivenost. Ovaj automatizovani pristup podstiče putnike da se prijave pre dolaska na aerodrom, pomažući u smanjenju gužve i vremena čekanja u redovima. Nakon prijave, putnici dobijaju dodatne korisne informacije putem WhatsApp-a, kao što su brojevi terminala i zona.
Glavni cilj ove saradnje je povećanje broja putnika koji se prijavljuju online za svoje letove pre dolaska na aerodrom. Rešenje je već dalo impresivne rezultate. Od uvođenja Infobip-ovog sistema za razmenu poruka, Virgin Atlantic je zabeležio povećanje od 11 odsto u online prijavama. Ključne karakteristike uključuju ciljano slanje poruka, automatizovane podsetnike i pouzdane mehanizme za dostavu poruka.

Sajmon Langtorn (Simon Langthorne), šef odeljenja za odnose sa klijentima u kompaniji Virgin Atlantic, rekao je da su izuzetno zadovoljni rezultatima partnerstva sa kompanijom Infobip.
„Obezbeđivanje praktičnih i blagovremenih obaveštenja putem WhatsApp-a poboljšava korisničko iskustvo naših gostiju i pojednostavljuje naše poslovanje. Ova inicijativa je deo naše šire posvećenosti korišćenju pametnih tehnologija usmerenih na goste kako bismo poboljšali svaku fazu putničkog iskustva“, istako je Langtorn.
Ante Pamuković, predsednik za međunarodno poslovanje u kompaniji Infobip, dodao je da ova saradnja pokazuje kako digitalna rešenja za razmenu poruka mogu da donesu konkretne poslovne rezultate i poboljšaju zadovoljstvo kupaca.
Virgin Atlantic planira da uvede ovo rešenje i na drugim većim aerodromima u Velikoj Britaniji kasnije ove godine, uključujući Edinburg i Mančester, pružajući većem broju putnika jednostavnije iskustvo prijave.
Pročitajte još:
Iako je WhatsApp veoma popularan u Velikoj Britaniji, Infobipova platforma podržava višekanalne mogućnosti. Komunikacija se lako može prilagoditi drugim zemljama ili regionima gde su platforme poput RCS-a ili SMS-a preferirane, osiguravajući da avio-kompanije dopru do putnika putem njihove omiljene aplikacije za razmenu poruka gde god da se nalaze.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.