Mr. Goodvertising u Beogradu u okviru „Kampanje sa svrhom 2024“
ManifestacijeU fokusuZanimljivosti
19.4.2024 10:33 Autor: Marko Andrejić 2
Pionir marketinga sa svrhom Tomas Kolster (Thomas Kolster), poznatiji kao Mr. Goodvertising, međunarodni govornik, ekspert i autor, održao je 17. aprila u Beogradu prezentaciju „Goodvertising – održivi brendovi prave pozitivnu razliku“.
Predavanje je održano na Fakultetu organizacionih nauka, na poziv Katedre za marketing menadžment i odnose sa javnošću i u okviru događaja „Kampanje sa svrhom 2024“ Warm Up, a Kolster je prethodno imao i Masterclass radionicu pod nazivom „Kreativnost i brendovi za opšte dobro“.
„Srbija ima potencijal da razvije i otključa vrednost kroz održivost. Moja prva poseta Srbiji pokazala mi je domišljatost i strast kompanija, neprofitnih organizacija i marketinške industrije, ali još uvek ima prostora za napredak. Održivost mora da izađe iz okvira odgovornosti i da se pretvori u mogućnost da se poveća vrednost, kao i da utiče i inspiriše građane i društvo u celini“, rekao je Tomas Kolster nakon radionice i predavanja u Beogradu.
Profesor dr Tamara Vlastelica, profesor na predmetu Društveno odgovorni marketing, ocenila je nakon gostujućeg predavanja da je „u našoj misiji da marketing i komunikacije učinimo više odgovornim i održivim“.
„Predavanje Tomasa Kolstera bilo je dodatna inspiracija i motivacija za budući konkretan profesionalni angažman i akademsko istraživanje u tom pravcu. Umesto sve češćeg ‘horskog pevanja’ kompanija sad već standardne ‘himne održivosti’, neophodan je redizajn biznis modela, proizvoda i usluga, a zatim i komunikacije, koji će doprineti transformaciji pojedinaca, odnosno većoj ličnoj društvenoj i ekološkoj odgovornosti potrošača“, istakla je Vlastelica.
Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala „Kampanje sa svrhom“ i nevladine organizacije Žute Patalone, objasnila je da je ideja dolaska „gospodina Goodvertisinga“ u Beograd bila da se dodatno podstakne naša zajednica i pruži mogućnost da se kroz novo znanje i nove uvide redefinišu modeli kreiranja i stvaraju još efikasnije društveno odgovorne kampajne za dobrobit celog društva.
„Predavanje i masterclass radionica u Beogradu su investicija u potencijale srpske CSR prakse i plodno tlo za nova pitanja i nove odgovore na temu održivosti, sa zajedničkom misijom, a to je dobrobit pojedinca i dobrobit društva“, zaključuje Tijana.
Tomas Kolster je autor knjiga „Goodvertising“ i „The Hero Trap“. Svojom prvom knjigom popularizovao je termin Goodvertising kako bi opisao oglašavanje koje donosi pozitivne ekološke i društvene koristi. Drugom knjigom upozorio je na postnamensko tržište i nužnost da kompanije u svojim kampanjama fokus usmere na ljude, njihove potrebe i ponašanja, koje će dovesti do održivog rasta.
Pročitajte još:
Svojim glasnim, a često i provokativnim, stavovima o vrednostima, društvenoj i ekološkoj odgovornosti i liderstvu neprestano osporava „status quo“.
Kolster je savetovao kompanije sa liste Fortune 500 i radio na više od 70 tržišta, a ocenjivao je radove o uticaju i održivosti na mnogim svetskim renomiranim advertising festivalima, poput Cannes Lions i D&AD.
LENA
19.4.2024 #1 AuthorPotrebno je više inovacija i odgovornosti kako bi se stvorila pozitivna razlika u društvu.
FILIP07
20.4.2024 #2 AuthorDivna vest za inovatore