Amazon spušta cene kako bi parirao britanskom lancu supermarketa
18.7.2022 15:05 Autor: Redakcija Biznis.rs 6
Pokušavajući da se prilagodi sve većoj krizi nastaloj zbog rata životnih troškova, Amazon će svoje cene prilagoditi kompaniji Tesco, vodećem lancu supermarketa na britanskom tržištu, saopšteno je iz internacionalne e-commerce kompanije.
Nova šema kompanije Amazon Fresh, specijalizovane za dostavljanje namirnica pretplatnicima Amazon Prime usluge, pariraće popustima na cene za svakodnevne potrepštine koje ostvaruju vlasnici Tesco kartice, uključujući meso i ribu.
Suočavajući se sa najtežim ekonomskim okolnostima u poslednjih nekoliko decenija, britanski maloprodajni lanci međusobno prate cene namirnica više nego ranije, piše Reuters.
Cenovne šeme Tesko klupske kartice postale su popularne među potrošačima, jer vlasnici ovih kartica plaćaju gotovo popuste na oko 3.000 namirnica dostupnih u radnji i online. Kada se uračunaju popusti koje potrošači ostvaruju sa karticom, Tesco je najjeftiniji od četiri velika lanca supermarketa koji posluju u Brianiji. Na drugom mestu nalazi se Sainsbury’s.
Kompanija Amazon ne objavljuje cifre za prodaju namirnica u Velikoj Britaniji, zbog čega je teško proceniti koliki je njen udeo na ovom tržištu. Međutim, u februaru ove godine Uprava za konkurenciju i tržišta zahtevala je od Amazona da svoje poslovanje uskladi sa Kodeksom prakse za snabdevanje namirnicama.
Pročitajte još:
Kodeks se primenjuje samo kada su u pitanju maloprodaje čiji je godišnji obrt od prodaje namirnica veći od milijardu funti.
MIŠKOVIĆ
18.7.2022 #1 AuthorBiće sniženja sve više. Ko ne želi da mu roba propadne
IVAN
18.7.2022 #2 AuthorDobar potez
Emilija
18.7.2022 #3 AuthorLepo
GOCA BG
18.7.2022 #4 AuthorJedini nacin da se roba prodaje…
Lelica
19.7.2022 #5 AuthorLjudi se snalaze kako znaju i umeju.
Kristina
20.7.2022 #6 AuthorPametno..