AMERIKANCI PRKOSE KORONI Čak 148 miliona građana planira da proslavi Noć veštica
BiznisLifestyleTurizamVestiZanimljivosti
30.10.2020 11:31 Autor: Julijana Vincan
Više od 148 miliona odraslih Amerikanaca planiraju da uzmu učešće u aktivnostima koje se vezuju za Noć veštica, uprkos pandemiji korona virusa, objavila je Nacionalna federacija za maloprodaju (NFM).
Među slavljenicima, bezbedne aktivnosti kod kuće zauzele su najviše mesto. Naime, 53 odsto ispitanika planira da ukrasi domove, 46 odsto da izrezbare tikvu, 18 odsto njih će doterati svog ljubimca.
„Potrošači i dalje pridaju značaj proslavljanju naših tradicionalnih praznika, čak i po netradicionalnim standardima. Trgovci su spremni da odgovore na povećanu potražnju za sezonskim dekorom, kostimima i ostalim predmetima“, poručio je predsednik i izvršni direktor NFM.
Više od tri četvrtine ljudi izjavilo je da korona virus utiče na njihove namere. Naime, planovi za žurke, čuveno traženje i deljenje slatkiša od vrata do vrata i posećivanje ukletih kuća su otpali, uglavnom zbog činjenice da se nekih aktivnosti ne mogu lako pridržavati uz održavanje distance. Istaknuto je da 17 odsto ispitanika planira da proslavi ovaj praznik virtuelno, navodi se na sajtu NFM.
Očekuje se da će potrošnja koju donosi praznik ove godine dostići 8,05 milijardi dolara. To je malo manje od 8,78 milijardi koliko se potrošilo lane.
Iako se prognozira pad na ukupnom nivou, smatra se da će pojedinačna potrošnja porasti, odnosno, očekuje se da će biti manje onih koji se prepuštaju šoping maniji, ali da će oni na nju potrošiti više nego pre.
U 2019. godini oni koji su slavili na pripreme za Noć veštica su u proseku potrošili 86,27 dolara. Istraživanje predviđa da će ove godine prosečna potrošnja po osobi biti 92,12 dolara. To je najviša suma od kako NFM beleži trendove tržišta na tom polju.
Potrošači i dalje čine sve što je u njihovoj moći da obeleže ovaj poseban dan, trošeći malo više na kućnu dekoraciju, poslastice i čestitke.
Pandemija se odrazila i na način kupovanja, pa tako 30 odsto ljudi planira da narudžbine za Noć veštica obavi onlajn, dok je prošle godine to činilo 25 odsto njih, dodaje se u objavi ove organizacije.