Pad prodaje u američkom gigantu brze hrane doveo do promena u poslovanju

Burger King ulaže 400 miliona dolara u reklamiranje i redizajn restorana

Bolji posaoLifestyleSvetVestiZanimljivosti

10.10.2022 09:15 Autor: Redakcija Biznis.rs 9

Burger King ulaže 400 miliona dolara u reklamiranje i redizajn restorana Burger King ulaže 400 miliona dolara u reklamiranje i redizajn restorana
Burger King se sprema da povrati svoje mesto na tržištu u borbi sa drugim gigantima brze hrane. QSR Quotes by TradingView Burger King je... Burger King ulaže 400 miliona dolara u reklamiranje i redizajn restorana

Burger King se sprema da povrati svoje mesto na tržištu u borbi sa drugim gigantima brze hrane.

Burger King je decenijama zauzimao drugo mesto kada je u pitanju prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama, odmah iza lanca brze hrane McDonald’s, međutim, 2020. pao je na treće mesto, iza kompanije Wendy’s.

Gigant poznat po proizvodnji sendviča Chick-fil-A takođe je nadmašio poznati prehrambeni lanac, sa četiri puta većom godišnjom prodajom u odnosu na tipično Burger King prodajno mesto, navodi firma za ispitivanje tržišta Technimic.

Prema rečima generalnog direktora kompanije Burger King Hose Sil (Jose Cil), u poslednjih nekoliko godina napravljeno je više pogrešnih koraka, te da sada rukovodstvo pravi određene promene.

Iz korporacije Restaurant Brands je saopšteno je da se kompanija trudi da promeni smer poslovanja, postavljajući novo rukovodstvo i izdvajajući 400 miliona dolara za reklamiranje i preuređenje svega – od dizajna restorana do načina na koji se prave hamburgeri, piše The Wall Street Journal.

Rukovodioci su naveli da su previše komplikovani meniji, spor rad i zastareli restorani narušili ugled Burger King restorana.

Burger King je jedan od najvažnijih restorana u portfelju korporacije Restaurant Brands. Lanac restorana je 2021. ostvario prodaju od 23,5 milijardi dolara, a sa svojih 7.100 lokacija u SAD kompanija čini oko 28 odsto ukupnog prihoda korporacije sa sedištem u Torontu.

Krajem 2021. godine, uporediva prodaja Burger Kinga — mera koju industrija koristi za procenu prodaje u postojećim prodavnicama — počela je da opada. Poslovnice kompanije u SAD završile su godinu sa prodajom od 10 milijardi dolara, što je manje u odnosu na lanac Wendy’s, uprkos tome što Burger King ima 1.200 lokacija više od svog rivala.

  • TATJANA

    10.10.2022 #1 Author

    Radikalne promene

    Odgovori

  • Anna

    10.10.2022 #2 Author

    Samo da ne izgube na kvalitetu. Nnihovi sendviči su neuporedivo ukusniji od McDonald’s-ovih

    Odgovori

  • GOCA BG

    10.10.2022 #3 Author

    Konkurencija ih je pretekla,a imaju 1200 lokala vise?!Morace sve da menjaju,a kvalitet na prvom mestu…

    Odgovori

  • VERA

    11.10.2022 #4 Author

    Oni su veliki lanac brze hrane.

    Odgovori

  • Dea

    11.10.2022 #5 Author

    Brza hrana,pogrebno i zanati ne moraju da brinu o novcu definitivno

    Odgovori

  • DEKSI

    16.10.2022 #6 Author

    Velika je kinkurencija u toj delatnosti.

    Odgovori

  • NINICA

    23.10.2022 #7 Author

    Kao veliki lanac restorana u svetu i treba da ulažu u marketing.

    Odgovori

  • Tina

    27.10.2022 #8 Author

    Ocigledno treba ozbiljno da se radi na analizi trzista odnosno na sastavljanje novog biznis plana I na dobrom marketingu

    Odgovori

  • Grocka

    8.10.2023 #9 Author

    Kvalitet hrane i usluge ocajan, neka ulazu i treba

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.