CRM GIGANT SE ŠIRI I NA DRUŠTVENU KOMUNIKACIJU Salesforce kupio Slack za 27,7 milijardi dolara
Hi-techInvesticijeLifestyleNovacSvetVesti
3.12.2020 14:21 Autor: Marko Miladinović
Salesforce je prošle godine dosegao godišnji prihod iznad 20 milijardi dolara. Sada je odrešio kesu i odlučio da se sa polja CRM komunikacije proširi i u domen društvene, obzirom da je preuzeo softverski servis Slack, koji omogućava rad i razgovore na daljinu.
U preuzimanju vrednom 27,7 milijardi američkih dolara direktor i osnivač CRM giganta, i jedan od multimilijardera internet generacije Mark Beniof (Marc Benioff) vidi „idealan spoj, koji će dodatno uzdići Salesforce na lidersku poziciju poslovnih softverskih rešenja“, prenosi Techcrunch.
Slack je izgubio čak 40 odsto svoje tržišne vrednosti kada je izašao sa javnom ponudom akcija pre otprilike godinu dana, a u doba pandemije je dodatno posrnuo zbog jake konkurencije drugih sličnih alatki, kao što su Zoom, Cisco WebEx, FB Workplace, Google Currents, pa i Skype.
S druge strane, Salesforce je bio pionir pružanja usluge u cloud okruženju, pa se za ovu firmu zapravo i vezuje nastanak samog pojma „cloud computing“, odnosno računarstva „u oblaku“.
Govori se i da je ovo tržišno spajanje ubrzalo prethodno interesovanje jednog drugog velikana IT industrije – kompanije Microsoft. Naime, preduzeće Bila Gejtsa (Bill Gates) htelo je da kupi u jednom trenutku ove godine i Salesforce i Slack, ali ovim spajanjem oni će ipak postati preveliki zalogaj. Za sada.