Najnovije poslovne vesti Biznis.rs
Od ponoći se svi punoletni građani mogu prijaviti za dobijanje sredstava države

Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć

IzdvajamoSrbijaVesti

27.4.2021 20:54 Autor: Gordana Bulatović 17

Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć
Svi punoletni građani koji se prijave putem portala Uprave za trezor Ministarstva finansija https://idp.trezor.gov.rs/ ili telefonski, na broj centra 0800101100 dobiće već od 12.... Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć

Svi punoletni građani koji se prijave putem portala Uprave za trezor Ministarstva finansija https://idp.trezor.gov.rs/ ili telefonski, na broj centra 0800101100 dobiće već od 12. maja prvi deo novčane pomoći, a koji iznosi 3.527,37 dinara, objavljeno je u Pravilniku o načinu prijave za dobijanje novčane pomoći, načinu isplate novčane pomoći i podnošenja reklamacija, a koji je doneo ministar finansija Siniša Mali.

U Pravilniku koji je odmah stupio na snagu, pominje se i plan da se novčana pomoć svim punoletnim građanima pruži iz dva jednaka dela. Radi uplate novčane pomoći u Ministarstvu je uspostavljen privremeni registar koji sadrži sve zakonom propisane podatke o punoletnim građanima kojima se uplaćuje novčana pomoć, a to su i korisnici penzija, primaoci novčane socijalne pomoći i lica u zavodu za izvršenje krivičnih sankcija.

“Punoletni građanin Republike Srbije, izuzev korisnika penzija primaoca socijalne pomoći i lica na izdržavanju kazne zatvora, podnosi prijavu u periodu od 28. aprila do 15. maja elektronskim ili telefonskim putem”, navodi se u dokumentu koji je potpisao ministar Mali.

Prilikom prijave, građani moraju dostaviti jedinstveni matični broj, registarski broj, kao i ime banke kod koje je otvoren ili će biti otvoren račun za uplatu pomoći.

“Nakon podnete prijave punoletnog državljanina RS, Ministarstvo pristupa utvrđivanju ispunjenosti uslova za uplatu novčane pomoći, na osnovu podataka koji se nalaze u službenim evidencijama organa javne vlasti”, napominje se u Pravilniku i dodaje da se nakon te provere, preko Uprave za trezor, podaci upućuju NBS, a ova dalje na postupanje poslovnim bankama.

Svaki građanin koji se prijavi ima mogućnost provere statusa prijave elektronski, preko portala, u delu “provera statusa prijave”, kao i mogućnost podnošenja reklamacije u delu “prijava problema” ili telefonski, putem kontakt centra.

Pristup privremenom registru sa svim podacima prijavljenih državljana RS imaju samo ovlašćeni administratori.

  • Irina

    27.4.2021 #1 Author

    lepa vest

    Odgovori

  • Anna

    27.4.2021 #2 Author

    Svaka pomoć je dobro došla

    Odgovori

  • Danijela

    27.4.2021 #3 Author

    Pocela prijava.

    Odgovori

  • Tajči

    27.4.2021 #4 Author

    Svi da se prijave, svakako odmah vraćamo državi novac 🙃

    Odgovori

    • Milan

      24.5.2021 #5 Author

      Nema uplate. I ko zna koliko nas ima. Moze o da se zalimo samo upravi vodovoda. Sve su to lopovi samo druga garnitura

      Odgovori

  • Mara

    29.4.2021 #6 Author

    Hvala lepo

    Odgovori

  • Ljubomir Zivko

    20.5.2021 #7 Author

    Nisam dobio 30 evra kao svi ostali

    Odgovori

  • Miro

    20.5.2021 #8 Author

    Podaci iz vazecih dokumenata a prijava odbijena. Pisao primedbu, oni ne resavaju. Napisem novu a odgovor je „ne moze se podneti zalba, dok se prva ne resi“. BIP

    Odgovori

  • Miroslav Komatina

    20.5.2021 #9 Author

    Kome pisati zahtev kome bip…Koliko cekati

    Odgovori

  • Nurija Kačapor

    22.5.2021 #10 Author

    Pogrešno sam bila unijela podaptke,a onda sam prijavila problem,interesujeme da li sam usjesno se peijapvila.

    Odgovori

  • Suzana

    24.5.2021 #11 Author

    Meni stigla poruka da je uspešna prijava a u Intezu banci nema ništa na računu. Proverila pa mi stigla poruka da nije pronađena prijava

    Odgovori

  • Gligorov Mirjana

    25.5.2021 #12 Author

    Uspesno Sam se prijavila,Ali od Boca nista.

    Odgovori

  • Brankapopovic

    27.5.2021 #13 Author

    Nema uplate novčane pomoći u Užicu od 30evra molim vas da se proveri

    Odgovori

  • Ljubisav Vidović

    1.6.2021 #14 Author

    Uredno i na vreme supruga me prijavilaa za 30+30 €.Reklamirao sam nisam dobio.Proveravao na poštanskoj štedionici niste ni otvorili račun niti uplatili .Kome se obratiti???

    Odgovori

  • Nenad

    1.6.2021 #15 Author

    Vrte me vec danima u krug a bitno je kada dodje glasanje onda znaju na koju adresu šaju znaju i Ime i Prezime kako to a da mi isplate 30evra kako oni kazu svi ce dobiti evo nisam dobio do dana današnjeg uprava za trezor me vrti u krug i prave me budalom necu ni da glasam za ovakvu državu koja od usta ravi ono drugo uredno sam oslao podatke na vreme u medjuvremenu sam dobio novu ličnu kartu i te podatke prijavio i mene nigde u registru i sistemu nema pogrešne podatke sam uneo! A kada treba da se glasa i da se primi vakcinacija ja cu da budem van sistema odnosu dacu glas bilo kome drugom a vakcinacija me ne zanima jer ovakav bezobrazluk urave za trezor i Ministarstvo Finansije nisam video! Sram vas bilo za 30evra me potkradate i trpate vama u čep sram vas bilo ne možete problemčic jedan da rešite kako bi ste onda bilo šta vece rešili!! Svi podaci vam stoje na raspolaganju i stalno dobijam istu poruku a to kako se nisam dobro prijavio! Laž Laž Ukrali ste i to ne samo meni na 100tine ljudi po 30evrra ništa ne rešavate a ovamo pričate da ce biti reklamacije gde je??? Ajde gde je reklamacija hocu svoih 30evra što je rečeno da svaki gradjanin Srbije treba da dobije jedino ako nisam državljanin Mongolije a nisam na glasačkim papirima mi piše Republika Srbija

    Odgovori

  • Jozo

    17.6.2021 #16 Author

    ja sam dobio 30 evra a zena nije jos iskljucili broj telefona da nemoze da se reklamira

    Odgovori

  • Vladlena Igrutinovic

    22.6.2021 #17 Author

    Muz nije dobio 30evra,zbog greske u registarskom broju licne karte.Reklamirali smo problem,poslali mail sa opisom greske.Dobili smo odgovor od Trezora u vidu obicne poruke da nismo na vreme i u pravom obliku predali prijavu🤭.Pa mi to znamo!ali nije pruzena prilika da se prijavimo sa pravilnim podacima.Problem nije resen.Novac nije primljen.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...