EasyJet smanjuje prevozne kapacitete zbog nedostatka osoblja
Firme u fokusuPoslovanjeTurizamU fokusuVesti
20.6.2022 17:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 4
Britanska niskobudžetska avio-kompanija EasyJet objavila je danas da smanjuje svoje prevozne kapacitete ovog leta zbog velikog nedostatka osoblja. U kompaniji se nadaju da će ovim potezom izbeći haos na aerodromima kakav je viđen poslednjih nedelja.
Iz avio-kompanije su naveli da će ih ova odluka koštati, ali nisu dali dodatne podatke, navodeći istovremeno da su srednjoročni izgledi “atraktivni” i da je broj rezervacija za četvrto fiskalno tromesečje, koje se završava 30. septembra, sličan prepandemijskom nivou u 2019. godini, prenosi Reuters.
U britanskom prevozniku sada računaju da će u trećem, pomerenom tromesečju koje se završava 30. juna kapacitet transporta biti 87 odsto nivoa koji je kompanija dostigla 2019. godine, što je smanjenje u odnosu na predviđanih 90 odsto.
To predstavlja 140.000 letova za 22 miliona putnika, i 550 odsto od kapaciteta za isti period za 2021. godinu, kada su restrikcije vezane za pandemiju i dalje kočile najveći deo saobraćaja.
U četvrtom tromesečju koje se završava 30. septembra kapacitet saobraćaja se očekuje da će biti oko 90 odsto od nivoa iz 2019. godine, u odnosu na prethodno prognoziranih 97 odsto.
Zbog povećanja saobraćaja u prvoj polovini 2022. godine, zahvaljujući ukidanju zdravstvenih restrikcija, avijacija u Evropi se suočava sa operacionalnim teškoćama koje uključuju kašnjenja u kontroli saobraćaja i manjak osoblja na aerodromima, što dovodi do kašnjenja i otkazivanja, navode iz kompanije EasyJet.
To za posledicu ima ograničavanje letova objavljenih na dva najveća aerodroma koja kompanija EasyJet koristi — Getvik u Londonu i aerodrom u Amsterdamu.
Zvaničnici aerodroma Getvik su u petak objavili da će ograničiti broj dnevnih letova u julu i avgustu kako bi se izbegao haos koji je vladao na aerodromima poslednjih nedelja.
Pročitajte još:
Iz prevoznika EasyJet smatraju da će moći da prevezu većinu putnika pogođenih smanjenjima drugim letovima, a mnoge od njih i istog dana kada je bila prvobitna rezervacija, i obećavaju da će unapred obavestiti klijente o izmenama.
kaćica
20.6.2022 #1 AuthorSvuda je tesko naci radnika.
SNEZANA
21.6.2022 #2 AuthorI to dobrog radnika
GOCA BG
20.6.2022 #3 AuthorNacin na koji su otpusteni im se vraca kao bumerang…
MAJA
23.6.2022 #4 AuthorSvako kuburi sa radnom snagom