Naizgled dobra rešenja za gradsku gužvu podležu ograničenjima

Italija planira da smanji upotrebu e-trotineta

EULifestyle

23.6.2023 17:42 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Italija planira da smanji upotrebu e-trotineta Italija planira da smanji upotrebu e-trotineta
U Italiji bi mogla da se smanji upotreba e-trotineta, koji se ili pozdravljaju kao budućnost gradskog prevoza ili se smatraju pretnjom na gradskim ulicama... Italija planira da smanji upotrebu e-trotineta

U Italiji bi mogla da se smanji upotreba e-trotineta, koji se ili pozdravljaju kao budućnost gradskog prevoza ili se smatraju pretnjom na gradskim ulicama Rima, Milana i drugih metropola.

E-trotineti će sada morati da imaju registarsku tablicu, a vlasnici će morati da kupe osiguranje za korišćenje javnih puteva, prema nacrtu promena italijanskog transportnog koda, piše Bloomberg.

Servisi za iznajmljivanje trotineta, koji su doživeli brzu ekspanziju širom zemlje, suočavaju se, takođe, sa povećanom birokratijom i ograničenjima.

Ministar saobraćaja Mateo Salvini ( Matteo Salvini) obećao je da će suzbiti saobraćajne prekršaje korisnika e-trotineta. Predložena nova pravila, takođe, zahtevaju da e-trotineti imaju migavce i da korisnici nose kacigu.

Zahtevi po pitanju registarskih tablica za bicikle, koje su prvobitno objavili italijanski mediji, ne pojavljuju se u nacrtu.

Iako nudi odgovor kada je u pitanju zagađenje ulica koje su često zakrčene privatnim automobilima, brza ekspanzija e-trotineta naišla je na negativnu reakciju u nekoliko evropskih gradova. Parižani su ranije ove godine glasali za potpuno zabranu angažovanja usluga ovog tipa na ulicama.

Bilo je više od 45.000 iznajmljenih e-trotineta na italijanskim ulicama 2021. godine, prema podacima Udruženja za ekonomizaciju korišćenja vozila. E-trotineti su postali posebno popularni nakon ukidanja karantina kao alternativa javnom prevozu i kao odgovor na često odsustvo biciklističkih staza u velikim italijanskim gradovima.

Druge predložene izmene kodeksa o transportu uključuju oštrije sankcije za vožnju u pijanom stanju, uključujući doživotnu zabranu i stroža pravila za mlade ljude koji su tek dobili dozvolu.

  • colorida_cielo

    24.6.2023 #1 Author

    Pa ovo ima smisla zato što se električni trotinet ne koristi kao biciklo, zato sto ti biciklo voziš, a u ovom slučaju tebe trotinet vozi zato što se pokreće na električni pogon za razliku od bicikle. Tako da ova vest i nije toliko čudna kao što deluje.

    Odgovori

  • Vale

    24.6.2023 #2 Author

    Ta nova pravila za trotinete su sasvim opravdana.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    24.6.2023 #3 Author

    Tako i treba,slazem se…

    Odgovori

  • HANA

    25.6.2023 #4 Author

    Konačno.
    Pametno.

    Odgovori

  • LJILJANA95

    25.6.2023 #5 Author

    Pa ovo i nije tako čudna odluka.

    Odgovori

  • Emilija

    25.6.2023 #6 Author

    Svuda se treba ograniciti upotreba.Iskacu sa svih strana

    Odgovori

  • SUNCICA

    25.6.2023 #7 Author

    Rizicno je voziti trotinet

    Odgovori

  • MAJA

    27.6.2023 #8 Author

    Trebalo je tako zameniti automobile, ali pokazali su se novi problemi

    Odgovori

  • AJA

    4.7.2023 #9 Author

    Pametno kao kamikaze su

    Odgovori

  • DASHA

    26.8.2023 #10 Author

    Zabraniti e.trotinete svuda. Nisu bezbedni ni po pesake ni po ostale ucrsnike u sapbracaju, ne zna se da li je gore kada su na njima raspomamljena decurlja ili infantilni matorci (oba pola) koji misle da je dovoljno da imaju tu glupost i da ruse sve pred sobom kako bi se zavarali da su jos uvek mladi i zabavni..

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.