Fudbalski klub PSG sklopio sponzorski ugovor vredan više od 50 miliona dolara
14.4.2022 09:37 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Čelnici francuskog fudbalskog kluba Pari Sen Žermen (PSG) potpisali su trogodišnji ugovor sa kompanijom Goat, koja je odlučila da proširi svoje poslovanje na sponzorisanje timova van Sjedinjenih Američkih Država.
Ugovor je procenjen na više od 50 miliona dolara. PSG će biti među prvim sportskim klubovima koji će imati sopstvenu online radnju sa svojim brendom, koja će imati ograničenu seriju proizvoda, kao robu nastalu u saradnji sa drugim klubovima ili poznatim ličnostima i vintidž, odnosno stare kolekcionarske predmete, piše Bloomberg.
Logo brenda Goat ove sezone će biti štampan na rukavima dresova igrača PSG, a kompanija će se reklamirati na televiziji, online i na stadionu “Park prinčeva” (“Parc des Princes”) u Parizu.
PSG, koji je u vlasništvu kompanije Qatar Sports Investments (podružnice državnog investicionog fonda) već je sarađivao sa različitim sportskim brendovima, uključujući Balmain, Stussy i A Bathing Ape. Prošle godine fudbalski klub je sklopio ugovor i sa brendom luksuzne odeće Dior.
Najveći sponzorski ugovor PSG trenutno ima sa kompanijom Nike. Dogovor sklopljen 2019. godine o sponzorisanju opreme za teren ističe 2032. godine, i vredi više od 90 miliona dolara godišnje.
Pročitajte još:
Sporazum sa kompanijom Goat i dodavanje njenog logotipa na dres igrača PSG je redak slučaj, uzimajući u obzir da klub već sponzoriše brend kao što je Nike. Međutim, svi sponzori teže da stignu do vrhunskih igrača kao što su Lionel Mesi (Lionel Messi) i Nejmar (Neymar).
“Postoji realna šansa da ovo postane više od tradicionalnog partnerstva”, izjavio je generalni direktor PSG Mark Armstrong (Marc Armstrong).
TINA
14.4.2022 #1 AuthorGde je fudbal tu su I pare
Ana
28.7.2022 #2 AuthorKakvo bacanne para, a toliko sirotinje