Uskoro neće više biti plave ptičice

Mask najavio promenu logotipa kompanije Twitter

SvetVesti

24.7.2023 11:03 Autor: Vladimir Jokanović 3

Mask najavio promenu logotipa kompanije Twitter Mask najavio promenu logotipa kompanije Twitter
Vlasnik Twittera Ilon Mask (Elon Musk) najavio je veliko korporativno rebrendiranje kompanije, koje uključuje promenu loga. Umesto plave ptičice, najavljeno je da će biti... Mask najavio promenu logotipa kompanije Twitter

Vlasnik Twittera Ilon Mask (Elon Musk) najavio je veliko korporativno rebrendiranje kompanije, koje uključuje promenu loga. Umesto plave ptičice, najavljeno je da će biti uveden novi logo u obliku slova „X“.

Mask je izjavio da će se uskoro oprostiti od ptičice, „a postepeno od svih ptica“, kao i da će novi logotip biti predstavljen čim bude urađena njegova dovoljno dobra verzija. Rebrendiranje Twittera dolazi dok se kompanija bori sa rastućom konkurencijom u privlačenju reklama i korisnika.

Mask je već napravio značajne promene na Twitteru otkako je kupio kompaniju prošle godine, promenivši njen naziv u X Corp, kao deo svojih planova da stvori „aplikaciju za sve“ pod firmom „X“. Novo rukovodstvo Twittera sastalo se u nedelju sa vrhunskim marketinškim stručnjacima u Kaliforniji, koji će pomoći u rebrendiranju kompanije.

Kompanija planira da proširi tekstualnu platformu integrišući audio i video funkcije, kao i funkcije plaćanja u nameri da privuče oglašivače, kao i da postane partner sa emiterima ili grupama za plaćanje. Twitter takođe planira korišćenje veštačke inteligencije.

„X je buduće stanje neograničene interaktivnosti, usresređeno na audio, video, razmenu poruka i plaćanje (bankarstvo), stvarajući globalno tržište za ideje, robu, usluge i mogućnosti. Pokrenut veštačkom inteligencijom, X će nas sve povezati na načine koje tek počinjemo da zamišljamo“, navela je direktorka Twittera Linda Jakarino (Linda Yaccarino).

Mask je nedavno izjavio da se oglašivači vraćaju na Twitter, ali i da kompanija još nije dostigla pozitivan novčani tok, zbog pada prihoda od oglašavanja, kao i zbog velikog tereta duga. Kreiranje prepoznatljivog loga kompanije, plave ptičice, inspirisano je svojevremno imenom košarkaške legende, Lerijem Birdom.

  • ELLA

    24.7.2023 #1 Author

    Ko znas sta se krije iza ovoga. Opasno su se zaigrali milijarderi. Dozvolili smo I’m svojom nepromisljenoscu. Cim nesto najave vise stotina miliona ljudi se prijavi. Ostavi sve podatke

    Odgovori

  • SHALIMAR

    25.7.2023 #2 Author

    Ocekivano,novi vlasnik ne zeli nista od starog…

    Odgovori

  • MODESTY

    26.7.2023 #3 Author

    Bice cudno jer ipak je ovo prepoznatljiv znak

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.