Kompanije ByteDance, Alibaba i Lenovo vodeće, Hisense prva u proizvodnji kućnih aparata

Objavljena lista najboljih kineskih brendova

BiznisFirme u fokusuHi-techSvetVesti

9.8.2022 11:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Objavljena lista najboljih kineskih brendova Objavljena lista najboljih kineskih brendova
Američki tehnološki gigant Google i svetska istraživačka kompanija Kantar zajednički su objavili listu vodećih kineskih brendova. Vodeći na toj listi su ByteDance, Alibaba i... Objavljena lista najboljih kineskih brendova

Američki tehnološki gigant Google i svetska istraživačka kompanija Kantar zajednički su objavili listu vodećih kineskih brendova. Vodeći na toj listi su ByteDance, Alibaba i Lenovo, dok je Hisense proglašen za najboljeg proizvođača u oblasti kućnih aparata, i šestu godinu zaredom nalazi se među 10 najboljih kineskih kompanija.

Prestižna lista Chinese Global Top 50 Brand Builders predstavljena je na Think with Google 2022 Google Overseas Samitu i obuhvata rezultate ankete u kojoj je učestvovalo više od milion potrošača iz 11 zemalja.

Ovogodišnja anketa sprovedena je na različitim tržištima uključujući Australiju, Brazil, Francusku, Nemačku, Indiju, Indoneziju, Japan, Meksiko, Španiju, Veliku Britaniju i Sjedinjene Američke Države. Istraživanje je uporedilo 383 kandidata u 18 kategorija sa brendovima na lokalnim tržištima, kako bi odabrali konačnih 50 najboljih.

RangiranjeBrendKategorijaOcena snage brendaPovećanje u 2021. godini
1ByteDanceAplikacije2,48421%
2AlibabaElektronska trgovina2,2589%
3LenovoPotrošačka elektronika1,8984%
4XiaomiPotrošačka elektronika1,8591%
5HuaweiPotrošačka elektronika1,674-16%
6OPPOPotrošačka elektronika1,3494%
7HisenseKućni aparati1,2419%
8OnePlusPotrošačka elektronika1,12411%
9HaierKućni aparati1,0986%
10SHEINOnline moda1,07019%
Rang lista kompanija Google i Kantar: najboljih 10 kineskih brendova na svetu

TikTok zainteresovan i za muzičku i gejming industriju

ByteDance, kompanija u čijem je vlasništvu TikTok, registrovala je ime TikTok Music u maju, a nova aplikacija će omogućiti korisnicima da kupuju, slušaju, dele i preuzimaju muziku. Takođe, korisnici će imati mogućnost da kreiraju, dele i preporučuju plejliste, komentarišu muziku, a biće omogućen i lajvstrim audio i video sadržaja.

Takođe, još u maju su iz ove kompanije istakli da planiraju da uvedu i gejming opcije i povećaju prihode, ali i vreme koje korisnici provode na aplikaciji TikTok. Tada je najavljeno partnerstvo sa Zyngom, developerom FarmVille na igri DiscoLoco, prenosi Bloomberg.

Potparol kompanije izjavio je ranije da uvek traže načine da obogate platformu i redovno testiraju nove integracije. Prihod ove kompanije, čije je sedište u Pekingu, u prošloj godini bio je 58 milijardi američkih dolara.

Hisense širi svoje poslovanje

Kako navode iz kompanije Hisense, uprkos globalnoj neizvesnosti, moć ovog tehnološkog giganta porasla je za devet odsto, u poređenju sa prethodnom godinom, što pokazuje rastući uticaj koji kompanija Hisense International ima u čitavom svetu.

„U jeku ekonomske neizvesnosti za brend je najbitnije da ga ljudi vole i da se poistovećuju sa njim, a mi smo to postigli. Naša misija je da inovativnu visokokvalitetnu tehnologiju, koja čini život jednostavnijim, učinimo dostupnom svima. Ova rang lista samo je jedan od dokaza da kupci širom sveta prepoznaju našu posvećenost i pružaju nam vetar u leđa ka ostvarivanju misije. Takođe, izveštaj jasno pokazuje da je pandemija korona virusa znatno uticala na potrošače, i da oni svoj novac sada troše mnogo pažljivije nego ranije, kao i da radije biraju proizvođače koji su u skladu sa njihovim stilom života“, navodi se u saopštenju dostavljenom našoj redakciji.

Prihod kompanije Hisense u 2019. godini bio je 18,3 milijarde američkih dolara.

Kupci najviše vole laser i ULED tehnologiju

Prema prodajnim izveštajima, najpopularniji su televizori sa laserskom i ULED tehnologijom, po kojima je Hisense prepoznatljiv. U Australiji, Francuskoj, Kanadi i drugim inostranim tržištima, prodaja Laser TV-a nadmašila je prošlogodišnje rezultate, dok su ULED uređaji ostvarili rast prodaje za više od 40 odsto na godišnjem nivou.

U prvoj polovini ove godine, kumulativni prihod kompanije Hisense International iznosio je više od četiri milijarde evra, što je povećanje od preko pet odsto na godišnjem nivou. Takođe, uz izvoz proizvoda u više od 160 zemalja i regiona, Hisense je sponzorisao najveće sportske događaje na svetu, poput UEFA EURO 2016. i 2020. godine, i FIFA svetsko prvenstvo 2018. i 2022 godine.

Kineski brendovi trenutno stupaju u novu fazu razvoja, a kako se globalna potrošačka klima znatno menja pod uticajem pandemije i ekonomske neizvesnosti, ove kompanije treba da nastave da prate trendove, da bi očuvale profitabilnost i imidž.

  • GOCA BG

    14.8.2022 #1 Author

    Tacno se vidi po statistici kome je gde mesto…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...