Najveće interesovanje za modele do 35.000 dinara

Povećan broj odraslih koji kupuju prvi bicikl, prodaja skočila 50 odsto

LifestyleSrbijaTurizamVesti

12.4.2022 10:36 Autor: Stanislav Stanišić 11

Povećan broj odraslih koji kupuju prvi bicikl, prodaja skočila 50 odsto Povećan broj odraslih koji kupuju prvi bicikl, prodaja skočila 50 odsto
„Pojačano interesovanje za kupovinu bicikala vidljivo je još od početka prošle sezone, a trend se nastavio dolaskom ovog proleća. U našim radnjama je prodaja... Povećan broj odraslih koji kupuju prvi bicikl, prodaja skočila 50 odsto

„Pojačano interesovanje za kupovinu bicikala vidljivo je još od početka prošle sezone, a trend se nastavio dolaskom ovog proleća. U našim radnjama je prodaja novih bicikala povećana za 50 odsto“, kaže za Biznis.rs Predrag Joksimović ispred firme Markoni sport.

Predstavljajući biciklizam kao posebno životno opredeljenje, naš sagovornik ističe da je indikativno što se na dvotočkaše ne gleda više samo kao na mogućnost za rekreaciju, već su postali i prevozno sredstvo.

„Više nije u prvom planu samo rekreacija. U razgovoru sa klijentima u direktnoj prodaji saznao sam da dosta ljudi odustaje ne samo od prevoza kolima, već i od gradskog prevoza. Recimo, oni koji imaju posao na udaljenosti do pet kilometara kupuju bicikle koji će im služiti i za obavljanje svih dnevnih potreba“, naglašava Joksimović.

On objašnjava da se nikada nije postavljalo pitanje tržišta dečjih bicikala, ali ovakvo interesovanje ostale populacije nije bilo očekivano tako da su prodavnice ostale prazne, pa je neophodna nabavka novih modela.

„Primetili smo da je znatno povećan broj odraslih koji kupuju prvi bicikl. Svako ko je došao u prodavnicu da traži savet lupa se po stomaku pokazujući teret kojeg bi želeo da se reši, a kao mogućnost dobrog i zdravog života bira da vozi bicikl“, ističe Joksimović i dodaje da se na tržištu pojavio novi trend potražnje za svim vrstama dodatne opreme.

Kupuju se korpe koje se montiraju napred ili nazad, kao i gepeci specijalno namenjeni za prevoz bicikala na automobilima.

Foto: Unsplash.com

Pored toga što se delimično promenila namena bicikala, pa se više ne koriste samo za rekreaciju, pokret je dobio novu dimenziju pojavom kurirskih službi.

„Dosta novih zaposlenih u kurirskim službama rentira bicikl na desetak dana. Ta proba im pomaže u odluci za posao. Većina njih se vraća po isteku vremena i kupuje bicikl“, naglašava Predrag Joksimović.

Interesovanje za bicikle, ali i električne trotinete, svakim danom se povećava i naš sagovornik ocenjuje da je to postala nova filozofija gradskog prevoza.

„Raspon cena bicikala je veliki i odnosi se pre svega na to da li je čelični ili aluminijumski ram, sa jednom klasom menjača. Najpopularniji na tržištu su bicikli u rasponu od 25.000 do 35.000 dinara, a cene mogu da idu i znatno više, u zavisnosti od opreme“, prenosi Joksimović.

On deli mišljenje da je nedovoljno biciklističkih staza, posebno u starom delu Beograda, i da se lošom infrastrukturom zanemaruje potencijal koji sa sobom donose biciklisti.

„Beograd ima ogroman potencijal i turistički lokaliteti, kao što je recimo Avala, bili bi bolje posećeni da postoje staze od centra do jedine gradske planine. Nedovoljno je staza, vikendom se posebno oseća njihov nedostatak“, zaključuje Joksimović.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...