deo strategije u cilju privlačenja turista

Predstavljen novi brend „Srbija. Doživi!“ na svetskoj izložbi u Dubaiju

BiznisSrbijaTurizamVesti

13.1.2022 12:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Predstavljen novi brend „Srbija. Doživi!“ na svetskoj izložbi u Dubaiju Predstavljen novi brend „Srbija. Doživi!“ na svetskoj izložbi u Dubaiju
Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia creates na Svetskoj izložbi Expo 2020 Dubai predstavile su međunarodnoj javnosti novi turistički brend Srbije pod nazivom... Predstavljen novi brend „Srbija. Doživi!“ na svetskoj izložbi u Dubaiju

Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia creates na Svetskoj izložbi Expo 2020 Dubai predstavile su međunarodnoj javnosti novi turistički brend Srbije pod nazivom „Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“).

U saopštenju TOS-a navodi se da je ovaj brend deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista.  

„Novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u našoj zemlji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije. Inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turisičke destinacije pronađena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno. Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje“, objašnjava se u saopštenju. 

Direktorka TOS-a Marija Labović rekla je da je veliko zadovoljstvo što su imali priliku da međunarodnu premijeru novog brenda održe baš na ovoj svetskoj izložbi, imajući u vidu da ova jedinstvena manifestacija privlači publiku iz celog sveta.

„U okviru nedelje turizma na EXPO 2020, novi brend smo predstavili i međunarodnoj turističkoj privredi na održanoj prezentaciji turizma Srbije, i sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima“.

Foto: TOS

Prema rečima Ane Ilić, više savetnice predsednice Vlade Srbije za kreativne industrije i turizam, vođe tima platforme Srbija stvara i zamenice generalne komesarke za nastup Srbije na Expo 2020 Dubai, veoma je značajno što je baš ovaj momenat iskorišćen za poboljšanje brenda Srbije i njenih turističkih potencijala. 

“Već smo na ovogodišnjoj Svetskoj izložbi pokazali da je Srbija moderna, kreativna i inovativna zemlja koja itekako ima šta da ponudi svojim posetiocima i tako mnogo učinili za poboljšanje imidža zemlje. Važno je iskoristiti priliku i pozitivno uticati i na promenu turističkog brenda, na kojem smo zajedničkim snagama radili proteklih meseci, kako bismo privukli što više zainteresovanih posetilaca iz celog sveta da dođu i posete Srbiju. Do sada je Paviljon Srbije na Expu posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo”, istakla je Ilić.   

Kako se navodi u saopštenju, primena novog turističkog brenda „Srbija. Doživi!“, koji je najavljen prilikom dodele nagrade „Turistički cvet“ u Srbiji prošlog meseca, a međunarodnoj javnosti predstavljen u Dubaiju, počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, a kako pojedine destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domaćoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. 

  • Milovan94

    13.1.2022 #1 Author

    Lepe vesti

    Odgovori

  • ZVE84

    14.1.2022 #2 Author

    Bravo! Domaći brend, svetska izložba!

    Odgovori

  • BOJANA

    14.1.2022 #3 Author

    BRAVO!

    Odgovori

  • Anna

    15.1.2022 #4 Author

    Srbija je mala ali prelepa zemlja. Ali na žalost, naš narod ne zna da je čuva ni poštuje. Rušimo spomenike a gradimo tržne centre koji estetski škode mestima u kojima se podižu. Niču neke gnusobe od zgrada koje se ne uklapaju ni u urbanističke planove niti u estetiku postojeće infrastrukture. Tuga.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.