Drugi međunarodni sajam robe široke potrošnje u Kini

Proizvodi 18 srpskih kompanija na sajmu u Ningbou

Vesti

11.6.2021 08:07 Autor: Miljan Paunović

Proizvodi 18 srpskih kompanija na sajmu u Ningbou Proizvodi 18 srpskih kompanija na sajmu u Ningbou
Na Drugom međunarodnom sajmu robe široke potrošnje Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope (CEEC) u kineskom gradu Ningbou, Srbija se u okviru Nacionalnog... Proizvodi 18 srpskih kompanija na sajmu u Ningbou

Na Drugom međunarodnom sajmu robe široke potrošnje Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope (CEEC) u kineskom gradu Ningbou, Srbija se u okviru Nacionalnog paviljona predstavlja proizvodima 18 kompanija.

Među srpskim kompanijama su one koje proizvode vina i pića, organske proizvode, džemove i namaze, suvo voće, dijetetske suplemente, jestiva ulja, kao i hranu i kozmetiku za kućne ljubimce, saopštila je Privredna komora Srbije, a preneo je Tanjug.

Danas je poslednji dana sajma, a promociju proizvodnog i izvoznog potencijala Srbije organizuju PKS i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Direktorka predstavništva PKS u Kini Jelena Grubor Stefanović izjavila je da i pored otežanih uslova zbog pandemije i nemogućnosti učešća predstavnika kompanija, kineski partneri imaju priliku da se upoznaju sa proizvodima i ukusima Srbije.

CEEC Expo se sastoji iz tri segmenta, izložbe zemalja Centralne i Istočne Evrope, međunarodne izložbe robe široke potrošnje i stalne izložbe uvoznih proizvoda. Održava se na 200.000 kvadratnih metara, uz 2.000 izlagača i više od 6.000 poslovnih partnera i kupaca.

„Vlada Kine je u cilju unapređenja trgovinske i ekonomske saradnje Kine i 17 zemalja Centralne i Istočne Evrope odredila je grad Ningbo kao platformu za promociju robne razmene i ekonomske saradnje u skoro svim oblastima privrede. Ningbo namerava da uveze robu u vrednosti od 10 milijardi dolara iz zemalja Centralne i Istočne Evrope, što je velika šansa za kompanije iz Srbije“, kaže Jelena Grubor Stefanović.

Ambasada Srbije u Kini, Generalni konzulat u Šangaju u saradnji sa predstavništvom PKS u Kini zajednički su učestvovali u svim propratnim događajima i manifestacijama organizovanim u okviru ovoga velikog međunarodnog skupa.

„Verujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima uspeti da predstavimo što više srpskih kvalitetnih proizvoda tržištu Kine i da će oni postati izbor kineskih potrošača prilikom kupovine“, istakla je Grubor Stefanović.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.