Digitalni mediji sve zastupljeniji

Radio i televiziju zamenili tableti i računari

Hi-techLifestyleSvetVesti

25.1.2021 10:34 Autor: Marija Jovanović 1

Radio i televiziju zamenili tableti i računari Radio i televiziju zamenili tableti i računari
Sve više ljudi u svetu okreće se digitalnim tehnologijama zapostavljajući klasične načine pristupe medijima. Čak 86 odsto odraslih Amerikanaca vestima pristupa putem digitalnih uređaja,... Radio i televiziju zamenili tableti i računari

Sve više ljudi u svetu okreće se digitalnim tehnologijama zapostavljajući klasične načine pristupe medijima. Čak 86 odsto odraslih Amerikanaca vestima pristupa putem digitalnih uređaja, udaljavajući se od klasične industrije štampe i radio vesti, prenosi weforum.org.

U ovom slučaju veliku ulogu imaju i godine. Kako pokazuje istraživanje, mlađi od 50 godina češće se okreću digitalnim izvorima vesti u odnosu na stariju populaciju. Oko 42 odsto Amerikanaca starosti od 18 do 29 godina vestima pristupa putem društvenih mreža, što ovu starosnu grupu izdvaja od ostalih.

Prelazak vesti iz štampe, televizije i radija u digitalni prostor izazvao je ogromne poremećaje u tradicionalnoj industriji vesti, naročito u industriji štampanih medija. Celokupna situacija odrazila se i na način na koji ljudi dolaze do vesti. Kako pokazuje istraživanje, velika većina Amerikanaca vesti dobija sa digitalnih uređaja.

Čovek gleda Youtube na tabletu
Foto: Pixabay.com

Osam od deset odraslih Amerikanaca (86 odsto) kaže da vesti dobijaju sa pametnog telefona, računara ili tableta. Čak 60 odsto ispitanih, ovu opciju koristi vrlo često, dok 26 odsto njih samo ponekad.

To je znatno više od onih koji vesti dobijaju putem televizije – 68 odsto, i to 40 odsto njih „često“, dok 28 odsto ispitanika samo „ponekad“.

Znatno ređe Amerikanci se okreću radiju i štampanim publikacijama. Samo 16 odsto anketiranih radio koristi „često“, dok 34 odsto to čini „ponekad“. Kada je reč o štampanim medijima, deset odsto ispitanika vesti „često“ dobija na ovaj način, dok 22 odsto njih samo ponekad.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...