Manje posetilaca nego prošle godine ali duplo više u odnosu na 2019.

U Crnoj Gori boravi oko 14.000 turista

BiznisRegionTurizam

12.1.2024 14:16 Autor: Redakcija Biznis.rs 7

U Crnoj Gori boravi oko 14.000 turista U Crnoj Gori boravi oko 14.000 turista
U Crnoj Gori je, na osnovu nezvaničnih podataka, boravilo oko 14.000 turista ili oko 76 odsto u odnosu na uporedni podatak prošle godine. Prema... U Crnoj Gori boravi oko 14.000 turista

U Crnoj Gori je, na osnovu nezvaničnih podataka, boravilo oko 14.000 turista ili oko 76 odsto u odnosu na uporedni podatak prošle godine.

Prema podacima o turističkom prometu u opštinama koje lokalne turističke organizacije dostavljaju Nacionalnoj turističkoj organizaciji (NTO) na sedmičnom nivou, to je i rast od 137 odsto u odnosu na odgovarajući period 2019. godine, objavila je agencija Mina.

Predstavnica NTO, Milena Vujačić, kazala je da, prema istim podacima, najveći broj turista beleže Budva, Podgorica, Herceg Novi, Bar i Tivat, a turisti uglavnom dolaze iz Rusije, Nemačke, Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država (SAD) i sa tržišta regiona, odakle su i tradicionalno najbrojniji gosti.

NTO je u prethodnom periodu takođe sprovela anketu povodom posećenosti tokom novogodišnjih praznika, koja je pokazala da su lokalne turističke organizacije uglavnom zadovoljne posetom, a naročito one koje su imale pripremljene programe za taj period, prenosi Mediabiro.

„Anketa je pokazala da je 72,8 odsto ispitanika zadovoljno posetom tokom novogodišnjih praznika. Njih 27,3 odsto je reklo da je zabeležena bolja posećenost nego prethodne i 2019. godine“, navela je Vujačić.

Nakon ostvarenih ovako dobrih rezultata tokom novogodišnjih praznika, očekuje se kvalitetan nastavak zimske turističke sezone, koji će najviše zavisiti od vremenskih prilika i prisutnosti snega na crnogorskim skijalištima.

Kako bi se turizam u Crnoj Gori podigao na što viši nivo, NTO će i ove godine nastaviti sa intenzivnom promocijom putem digitalnih i tradicionalnih kanala promocije, stavljajući poseban fokus na tržišta od strateškog značaja, poput Francuske, Velike Britanije i Nemačke.

Osim ovih tržišta, Vujačić je najavila i intenzivniju promociju koja će obuhvatiti i baltičke zemlje, Belgiju, Poljsku, Skandinaviju, Češku, Slovačku, tržište regiona kao i učešće na najznačajnijim sajmovima turizma u Evropi, ali i Kini i Sjedinjenim Američkim Državama.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...