Ryanair otvorio 80 linija iz Hrvatske i 180 radnih mesta
BiznisInvesticijeNovacRegionTurizamVesti
28.1.2022 09:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 6
Iako je zbog pandemije virusa Covid-19 došlo do promena i privremenih redukcija nekih linija, Ryanair je gotovo u potpunosti ispunio svoja očekivanja od prošlogodišnjeg otvaranja Zagreba kao svoje nove destinacije i baze.
To je za Poslovni dnevnik potvrdio Dejvid O’Brajen (David O’Brien), koji je u grupi Ryanair izvršni direktor za Lauda i Malta Air flotu.
„Zagreb je metropola od milion stanovnika sa okolinom, a još toliko ljudi mu gravitira, te na osnovu našeg bogatog iskustva mogu sa sigurnošću reći da je brojka od planiranih 3,5 miliona putnika godišnje sasvim konzervativna procena stanja. Verovatno će u narednom razdoblju broj putnika i dodatno rasti“, rekao je O’Brajen koji je prilikom posete Zagrebu najavio nove linije i tri bazirana aviona.
Dodaje da im je hrvatski glavni grad već dugo bio u fokusu i da je zadovoljan što je konačno ostvarena planirana saradnja.
„Zagreb smo dugo posmatrali kao sedište Lufthanse jer je činjenica da, iako postoje i drugi prevoznici, da zapravo morate koristiti Lufthansu i njene partnere da bi išli bilo gde u Europi. Ryanair to želi da promeni i nametne se kao kvalitetna konkurencija koja će Hrvatima i putnicima koji dolaze u Zagreb pružiti puno kvalitetniju i jeftiniju uslugu“, navodi O’Brajen.
Dodaje da je Ryanair u Hrvatsku došao na velika vrata i da trenutno ima za ovu godinu šest ruta prema Hrvatskoj – Zagreb, Zadar, Rijeka, Pula, Split, Dubrovnik, od čega u Zagrebu i Zadru ima i baze na kojima drži tri aviona.
„Pokrenuli smo više od 80 linija iz Hrvatske i otvorili 180 novih radnih mesta. Radi se o ukupnoj investiciji od 600 miliona dolara Ryanaira u Hrvatsku, a sve to bez ikakvih državnih subvencija Vlade, a za razliku od 12 miliona evra koliko godišnje dobija Croatia Airlines“, pojašnjava CEO Ryanaira.
Dodaje da se Zagreb kao destinacija razlikuje od pet ostalih u Hrvatskoj jer se radi o glavnom gradu, a što je model koji za avio prevoznike znači da postoji interes za putovanja tokom cele godine, a isto tako i da se radi o kratkim putovanjima od nekoliko dana.
Za samu bazu Zagreb ističe da se radi o investiciji od 300 miliona dolara, s obzirom na to da jesu ili će bazirati tri aviona od kojih je svaki vredan oko 100 miliona dolara. Radi se, kaže, o 27 linija, što je 13 više nego 2021. godine, koje će Zagreb povezati sa 18 zemalja Evrope na više od 70 letova nedeljno.
“Poslujemo tokom čitave pandemije i popunjenost letova nam je solidna, preko 85 odsto. Pojava omikron soja virusa dovela je do određenih poremećaja – Francuska i Nemačka su zabranile dolazak iz Velike Britanije, Maroko je zabranio dolazak i brojnih evropskih zemalja, a i mnoge druge zemlje Evrope su uvele vlastite restriktivne mere za putovanja.
„Zbog toga smo morali privremeno smanjiti broj letova, a što uključuje i plan redukcije letova vezanih za Zagreb, ali već od marta očekujemo oporavak i planiramo da bi za leto 2022. godine mogli dostići 100 miliona putnika”, kaže David O’Brien.
Pročitajte još:
Kao veliku prednost Ryanaira u odnosu na druge operatere u Evropi, a što im je na kraju donelo i titulu lidera po broju prevezenih putnika – 152 miliona u 2019. godini, kompanija ističe kvalitetne, nove i ekološke avione, pre svega Boeing 737 Gamechanger i cenovnu politiku.
Tako, kao primer navodi da je prosečna cena avio karte u Ryanairu 37 evra, a prosek kod konkurencije 136 evra ili čak 263 odsto više.
VERA
28.1.2022 #1 AuthorLauda smiluj se i na nas sa nekom avio linijom za Tursku , Egipat ili Španiju. Kofere smo spakovali….
IRINA
28.1.2022 #2 AuthorOdlične vesti
KACA
28.1.2022 #3 Authorodlično, svaka čast
LUKA
28.1.2022 #4 AuthorSjajna vest
NATI29
31.1.2022 #5 AuthorDobra kompanija uvek imaju povoljne ponude
ACIKA
2.2.2022 #6 AuthorSreca pa se malo razumem u tu kompaniju, u toj kompaniji ni piloti nisu prijavljeni nego otvarate svoje firme preduzetnicke i na taj racun vam se uplacuje plata pa vi onda iz svog dzepa placajte penziju, osiguranje itd. Ne gledaju samo da ustede na putnicima nego i na zaposlenima. Robovlasnicka firma i nije za preporuku ni za koga. Pozdravljam nova radna mesta ali nije sve tako lepo kao sto zvuci na prvu loptu.