Kolekcija striming platforme uključuje više od 300.000 naslova

Spotify u ponudi za američke korisnike sada ima i audio-knjige

Hi-techKulturaLifestyleVesti

21.9.2022 16:48 Autor: Redakcija Biznis.rs 7

Spotify u ponudi za američke korisnike sada ima i audio-knjige Spotify u ponudi za američke korisnike sada ima i audio-knjige
Korisnici Spotify platforme u Sjedinjenim Američkim Državama od sada imaju mogućnost da kupe i poslušaju više od 300.000 različitih audio-knjiga, saopšteno je iz ove... Spotify u ponudi za američke korisnike sada ima i audio-knjige

Korisnici Spotify platforme u Sjedinjenim Američkim Državama od sada imaju mogućnost da kupe i poslušaju više od 300.000 različitih audio-knjiga, saopšteno je iz ove kompanije.

Usmeravanje poslovanja ka audio-knjigama je najnoviji pokušaj striming kompanije da svoju platformu pretvori u prodavnicu za sve vrste audio-zapisa. Spotify platforma je 2015. godine u svoju biblioteku uvrstila podkaste i do sada je prikupila 4,4 miliona ovih audio-sadržaja, navodi se u finansijskom izveštaju kompanije za drugi kvartal.

Kompanija je odlučila da u svoju kolekciju uvrsti i audio-knjige jer one predstavljaju veoma značajan deo tržišta, navodi potpredsednik kompanije Nir Ziherman (Nir Zicherman). Prema njegovim rečima, ova oblast raste oko 20 odsto na međugodišnjem nivou i pored toga što trenutno čini samo šest ili sedam odsto tržišta knjiga, piše CNBC.

Ovim potezom Spotify postaje direktniji konkurent kompaniji Audible u vlasništvu Amazona, koja od 2018. godine ima 41 odsto udela u tržištu, kako navodi firma Codex Group, Amazon ima i sopstveni brend pod kojim prodaje e-knjige. Pored njega, direktni konkrenti su i Apple, Google i Rakuten, koji je ostvario partnerstvo sa lancem supermarketa Walmart.

Korisnici Spotify platforme zainteresovani za audio-knjige mogu ih pronaći pomoću pretrage, biblioteke ili preporuka na početnoj strani. Audio-knjige će preko “play” opcije imati ikonicu katanca koja će ukazivati da je slušanje moguće tek nakon kupovine.

Nakon kupovine knjige, korisnici će imati mogućnost da obeleže gde su stali, da kontrolišu brzinu slušanja i preuzmu sadržaj.

Spotify planira da audio-knjige predstavi i na novim tržištima, kao i da nakon predstavljanja u SAD doda nove opcije za slušanje.

  • kaćica

    21.9.2022 #1 Author

    Previse tehnologije.

    Odgovori

  • Tina

    21.9.2022 #2 Author

    Tehnika brzo napreduje

    Odgovori

  • GOCA BG

    22.9.2022 #3 Author

    Brzinom svetlosti napreduje….

    Odgovori

  • Boba3

    25.9.2022 #4 Author

    Pretvaraju ljude u robote

    Odgovori

  • Anna

    28.9.2022 #5 Author

    Odličan poslovni potez.

    Odgovori

  • Lolek

    4.10.2022 #6 Author

    samo cipovi jos pa ucitas u mozak diretno

    Odgovori

  • Dea

    11.10.2022 #7 Author

    Mi polako zaboravljamo da pisemo olovkom,sada idemo ka tome i da citamo

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.