Ukrupnjavanje na regionalnom tržištu kafe

Atlantic Grupa 1. marta preuzima Strauss Adriatic i najavljuje značajna ulaganja

RegionSrbija

29.2.2024 11:01 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Atlantic Grupa 1. marta preuzima Strauss Adriatic i najavljuje značajna ulaganja Atlantic Grupa 1. marta preuzima Strauss Adriatic i najavljuje značajna ulaganja
Atlantic Grupa saopštila je da 1. marta zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova Doncafe i C kafa, a koji se... Atlantic Grupa 1. marta preuzima Strauss Adriatic i najavljuje značajna ulaganja

Atlantic Grupa saopštila je da 1. marta zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju.

Uz brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda kao i 220 zaposlenih. Transakcija je prethodno uslovno odobrena od strane srpske Komisije za zaštitu konkurencije.

„Ova akvizicija potvrđuje strateško opredeljenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki deo. Verujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obe kompanije, zaposleni kao i tržište i potrošači – možemo da budemo zadovoljni ishodom ove transakcije. Kao tržišni lider na čitavom prostoru našeg regiona uvek smo imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području jugoistočne Evrope, i nastavljamo raditi u istom smeru“, istakao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafa i Slatko i slano Mate Štetić.

Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i radnike i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo dosad ostvarili i uvereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspešno da razvija integrisano poslovanje sa kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss
Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa u saoštenju je istakla da namerava da značajno ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

„Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije“, poručili su u saopštenju.

Poslednja akvizicija, kako su zaključili, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu kao i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *