Edukacija budućih lidera poslovne zajednice
BiznisMoja firmaPoslovanjePreduzetnikSrbija
17.3.2022 17:33 Autor: Stanislav Stanišić 13
U toku je upis druge generacije SAM Akademije – Edukativnog programa Srpske asocijacije menadžera, koji je otvoren do 1. aprila. Program je namenjen menadžerima srednjeg nivoa koji imaju ambicije da postanu top menadžeri i vode kompanije u narednih pet godina, kao i preduzetnicima koji vode male i srednje kompanije koje žele da transformišu u korporativni sistem.
Akademija je pokrenuta prošle godine, sa ciljem usavršavanja menadžera i preduzetnika, budućih lidera koji će voditi poslovnu zajednicu u Srbiji u narednim godinama.
Posebno će se raditi na poslovnim strategijama, transformacijama u poslovanju, inovacionim poslovnim modelima i trendovima, upravljanju promenama, veštinama pregovaranja i vođstva, organizacionom dizajnu i kulturi i mnogim drugim značajnim segmentima poslovanja i liderstva.
Među polaznicima prve generacije ekskluzivnog programa SAM Akademije bio je i generalni direktor Delta transportnog sistema (DTS) Milan Matić, koji ističe da je reč o nezaboravnom iskustvu.
„SAM Akademija pokriva sve ključne segmente biznisa. Ono što je jako važno je pokrivanje segmenata koji možda još uvek nisu toliko popularni i zastupljeni na našem tržištu, ali svakako je jasan njihov trend, tako da se na ovaj način i spremate za budućnost koja dolazi“, ističe Matić.
Pozitivna iskustva prenosi i Miloš Vuksanović iz kompanije Schneider Electric Srbija.
„Najznačajnije mi je bilo to koliko kao lideri moramo da se bavimo ljudima kao najbitnijim resursom svake firme. Osluškujemo njihove potrebe, poštujemo različito mišljenje, cenimo njihovo iskustvo koje ponekad može biti značajnije od iskustva samog lidera. Koliko vremena uložimo u odnose sa njima i razvijamo ih na pravi način će nam se višestruko vratiti u pogledu kvalitetnijeg tima i samim tim zajedničkih rezultata. Bavljenje zaposlenima i empatija su nešto što lideri moraju da poseduju i primenjuju u svom svakodnevnom radu“, navodi Vuksanović.
Kako kaže, drugi segment su inovacije, koje su ključne pre svega za opstanak na tržištu, a onda i za razvoj poslovanja.
„Moramo se mnogo više adaptirati potrebama klijenata i menjati svoje proizvode i usluge kako bismo na pravi način zadovoljili njihove potrebe. Izazova je mnogo, a pobednik je onaj ko se najbolje prilagodi promenama“, zaključuje Vuksanović.
Pročitajte još:
Zadovoljstvo što je bila član prve generacije SAM Akademije ističe i menadžer prodaje Acibadem Bel Medic Marija Mračević.
„Zahvaljujući Akademiji nastavila sam dalje da učim, tražim više i da se usavršavam. Puno novih kontakata, odlični predavači i sjajno druženje su za mene sinonimi SAM Akademije. Upoznavanjem velikog broja novih ljudi iz različitih branši poslovnog sveta, stvaranjem novih veza i kontakata, kao i prijateljstava su za mene nešto najvrednije što nosim sa sobom nakon završetka SAM Akademije. Savet koji bih podelila sa drugim kolegama je da je jako važno da delimo svoju stručnost, ideje i informacije međusobno. Potrebno je biti usredsređen na ono što možemo da pomognemo drugima, jer na taj način jačamo i razvijamo mrežu poslovnih kontakata“, kaže Mračević.
Kroz vremenski period od pet meseci, polaznici SAM Akademije će pratiti 14 interaktivnih predavanja, studija slučaja, online i uživo, a na kraju dobijaju sertifikate o završenom programu.
VERA
17.3.2022 #1 AuthorOdlicne vesti, jer cim se upisuje 2.generacija znači da je pokazalo odlične rezultate.
GOCA BG
17.3.2022 #2 AuthorDobro strucno usavrsavanje je prepoznato kad su oni u pitanju…
NIKOLA.NIDZO
18.3.2022 #3 Authorda da u pravu si
ZVE84
17.3.2022 #4 AuthorKlijenti i njihove potrebe su na prvom mestu… Promene u ovom segmentu su vrlo značajne!
SUNCOKRET
18.3.2022 #5 AuthorProgram deluje vrlo zanimljivo i korisno. Mladi ljudi i treba da se obrazuju jer se to uvek na kraju isplati.
IRINA
18.3.2022 #6 AuthorSuper je ta edukaciija
MIŠKOVIĆ
18.3.2022 #7 Authoruvek je korisno ulagati u edukaciju zaposlenih, to donosi veliki napredak komanijama u svakom pogledu. zadovoljni radnici ostvaruju bolje rezultate
mnogo može da se nauči na akademijama ovoga tipa
GAGA
18.3.2022 #8 AuthorZadovoljan radnik i zadovoljan klijent je formula za uspeh jednog preduzeca. Na zalost, mnogi nasi privrednici su prekasno shvatili da su ljudski resursi najbitniji. Raduje me takodje da je opsti trend merenje zadovoljstva klijenta i rad na povecanju istog
MARIJANA
20.3.2022 #9 AuthorBravo za ovaj komentar
DANIJELA
18.3.2022 #10 AuthorJako je vazna edukacija i obrazovanje i treba da postoji sto vise edukacija i konkursa za mlade a i druge koji zele da se usavrsavaju i unaprede svoje poslovanje.
MAJA
19.3.2022 #11 AuthorDobar zaposleni je 90% dobro obaveljnog posla…Treba ulagati u zaposlene
MARA
19.3.2022 #12 AuthorSvaka vrsta edukacije je od koristi, naročito za mlade..
Milisavka
20.3.2022 #13 AuthorOvakva edukacija je neophodna na tržištu