EPS razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije uz pomoć AI
25.11.2023 10:33 Autor: Redakcija Biznis.rs 11
Razvoj infrastrukture, uvođenje bespapirnog poslovanja i portala „Uvid u račun“ najznačajnija su dostignuća u oblasti informacionih tehnologija u Elektroprivredi Srbije (EPS) u ovoj godini, rekao je Miodrag Bogdanović, direktor Sektora za informaciono-komunikacione tehnologije, na otvaranju 18. regionalne konferencije „Smart eGovernment 2023“.
„EPS radi na razvoju e-servisa kako bi građanima pružili još bolje usluge. Novi portal ‘Uvid u račun’, plaćanje računa i digitalizacija ostalih procesa uvode se da bi građani u budućnosti sve mogli da završavaju od kuće. EPS je već razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije korišćenjem metodologije veštačke inteligencije„, rekao je Bogdanović, a preneo EPS na svom sajtu.
Na novom portalu „Uvid u račun“ za 22 dana registrovano je 220.000 korisnika i 35.000 uplata, rekla je Jadranka Ristić, direktorka Direkcije za javno snabdevanje u EPS-u.
„Portal namenjen svim kupcima na garantovanom snabdevanju pokrenut je 1. novembra i rezultat je modernizacije i unapređenja poslovnog sistema EPS. Omogućava brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju, kao i bezbedno i brzo plaćanje bez odlaska u poštu ili banku. Plaćanje je moguće metodom IPS skeniraj ili platnim karticama. Na portalu su dostupne arhive računa i uplata iz prethodne tri godine“, rekla je Ristić.
Portal će se, kako se dodaje, i dalje unapređivati. Korisnici će moći da podnesu prigovor, plan je da bude dostupan i na engleskom jeziku, a radi se i na uvođenju aplikacije.
Pročitajte još:
O izazovima u implementaciji portala govorila je Jelena Veličković, šef Službe za podršku, EPS-a Snabdevanje Kraljevo, koja je istakla da su se oni odnosili na integraciju podataka iz sistema naplate pet regionalnih područja u jedinstveni model podataka, kao i na unapređenje funkcionalnosti prethodnih regionalnih portala i automatizovani prenos podataka za dnevno ažuriranje.
oblak57
25.11.2023 #1 Authornapredno nema sta…
REA
25.11.2023 #2 AuthorO cemu mi pricamo.. a jos skupljamo kese u kesi…
SHALIMAR
25.11.2023 #3 AuthorKoliko su to tek platili…😄😂
HANA
26.11.2023 #4 AuthorI ljudi treba da veruju da ovo funcioniše?
Osetićemo „poboljšanje“ kroz veće račune…🤡
mile
26.11.2023 #5 AuthorTako je…od ovoga nema nista
BLIZANAC
26.11.2023 #6 AuthorI EPS se modernizuje
VALERIJA
26.11.2023 #7 AuthorOvo je bilo očekivano s obzirom na generalne promene u privredi i svetu.
DUCA
26.11.2023 #8 AuthorDobro je da olakšavaju građanima.
LAV
26.11.2023 #9 AuthorKao i veiki broj pruzaoca usluga smanjuju broj slanja racuna postom.
mile
26.11.2023 #10 AuthorMolim lepo….
Vale
26.11.2023 #11 AuthorTteba ici napred